#Χριστούγεννα_είναι.

2

     Ξεκαθαρίζομαι πως είναι η πιο αγαπημένη μου εποχή του χρόνου. Όταν μου ζητήθηκε να γράψω ένα κείμενο για το τι είναι για μένα Χριστούγεννα, θεώρησα τρελό να βρω τι θα πρωτογράψω..και έτσι κατέληξα σε τούτο : θα γράψω σκηνές Χριστουγέννων που έχω ζήσει και έχω αγαπήσει.

       Και ξεκινώ:

*Εκείνα τα κάλαντα που πληρώθηκες με έναν κουραμπιέ.

* Το Homemade τσουρέκι σου που το έφτιαξες με την κολλητή σου, με γέλια και χαρές μα που ζύγιζε 68 κιλά και ποτέ δεν φαγώθηκε.

* Το φαγωμένο από το σκύλο σου , δέντρο.

* Το τελευταίο δώρο της νονάς.

* Άγιος Αθανάσιος και εσύ να ψάχνεις ΚΤΕΛ μέσα στη νύχτα και στο χιόνι.

* Ταξίδι στην Νέα Υόρκη.

* Τα πρώτα Χριστούγεννα με το τριών μηνών παιδί σου.

*Sea Satin με τους παιδικούς σου φίλους.

* Η γέμιση (και μόνο ) από τη γαλόπουλα.

* Το στόλισμα του δέντρου τέλος Οκτωβρίου.

* Η γιορτή της Χριστίνας και ότι αυτό σημαίνει. ❤

* Να πηγαίνεις εκκλησία κατευθείαν από το ξενύχτι και με εμφάνιση «επέζησα από το ολοκαύτωμα».

* Ο κρυμμένος Ερμής μέσα στο χριστουγεννιάτικο δέντρο και η Λάρα να τον ψάχνει με μανία για να κάνει τα ερωτικά της καλέσματα.

* Να σε κλέβει ο Ιωσήφ στα χαρτιά, στα επιτραπέζια, στο ανοιγόκλεισμα ματιού, στο οτιδήποτε.

* Τα τραπεζώματα της μάμας και το πόσο ήθελες να πεθάνεις μετά από το πολύ φαγητό.

*  Να είσαι εσύ οικοδέσποινα και να έχεις να μαζέψεις μετά.

* Οι ψεύτικες πατημασιές του Αγίου Βασίλη και τα φαγωμένα μπισκότα/ καρότα/ γλυκά.

* Το σκι στα Καλάβρυτα και το μπάνιο στην Ακράτα, ακριβώς την ίδια μέρα και τα δυο.

* Ανταλλαγή δώρων με συγγενείς στη Θεσσαλονίκη.

* Να περπατάς, ξημερώματα, στο χιονισμένο, κεντρικό δρόμο της Αράχωβας.

* Να οδηγείς χιλιόμετρα για να τα περάσετε μαζί.

* Ρεβεγιόν just the two of us.

* Πρόταση γάμου, σε υπέρλαμπρο χριστουγεννιάτικο πάρτυ.

* Να κερδίζεις στη ρουλέτα .

*Πρώτα Χριστούγεννα χωρίς τον μπαμπά σου.

* Το πρώτο γράμμα της κόρης σου για τον Άγιο Βασίλη.

* Συναρμολόγηση παιχνιδιού μετά από ξενύχτι.

* Τα κάλαντα στο τρένο, διαδρομή Πειραιάς-Κηφισιά.

* Βαρυστομαχιά από τους δεκάδες κουραμπιέδες.

* Τα Χριστούγεννα της καψούρας.

* Τα Χριστούγεννα του φρεσκοχωρισμένου.

* Τα λαμπάκια παντού, σε όλο το σπίτι και ο αγώνας σου να τα κρατήσεις ανάμενα για πάντα.

* Το ψάξιμο για το τέλειο ντύσιμο εκείνης της βραδιάς.

* Στο Πήλιο με τους γονείς σου.

*Να μην πιστεύεις πια στον Άγιο Βασίλη αλλά κάθε Χριστούγεννα , για κάποιο λόγο, να αναθεωρείς.

* Να σου ζητεί αληθινό δεινόσαυρο για δώρο ο βαφτισιμιός σου.

* Εκείνα που έκατσες σπίτι και έκλαιγες.

* Εκείνα που ήσουν «αλλού».

* Χριστούγεννα στο Μινιόν με τη μαμά σου.

* Σε παραθαλάσσια ταβέρνα στο Πόρτο Ράφτη, μόνο οι τρεις σας.

* Σε ένα γάμο, ιδίως αν είναι ο δικός σου.

* Ο σκύλος σου που κλέβει μελομακάρονα από το τραπέζι σου.

     Τελικά βγήκαν όσα και τα χρονιά μου..ή σχεδόν..άρα όλα τα Χριστούγεννα είναι στην καρδιά μου. Μα στο είπα, αγαπώ Χριστούγεννα.

3

 

* Ακούς και αυτό για να μπεις στο (δικό μου ) πνεύμα και αφιερώνεται το όλο κείμενο, σε όλους εκείνους που ήταν μαζί μου στις αντίστοιχες στιγμές. ❤

**Το ποστ αυτό είχε αρχικά φιλοξενηθεί στο bright side of mom και το πέτυχα κάπου φέτος και είπα να το μοιραστώ και εδώ.

About mamasdoanddonts

Είμαι το τρίτο παιδί μιας χαρούμενης -την λες και έτσι - οικογένειας που πριν από σχεδόν 40 χρόνια τη γέμισε χαρά με τον ερχομό της. Σαν φοιτήτρια σύχναζα στα στέκια του Οικονομικού Πανεπιστημίου -ενίοτε έμπαινα και μέσα με λίγη τύχη και περισσότερο σπρώξιμο -αν και τελικά τα οικονομικά δεν έκλεψαν την καρδιά μου. Τα τελευταία 14 χρόνια η ζωή μου είναι χωρίστρα μεταξύ του περιποιούμαι το αγόρι που αγαπώ και το πουλάω/ αγοράζω σπίτια... Όχι δεν έγινα επενδυτής... Είπαμε τα οικονομικά/οικονομία/μαζεύω πέντε φράγκα δεν έκλεψαν ποτέ την κάρδια μου, ούτε την φλέρταραν μην σου πω! Μεσίτρια έγινε και το αγάπησα πιότερο και από τον καφέ μετά από σαββατιάτικη βόλτα στα μαγαζιά με φίλες. Τα τελευταία πέντε χρόνια έχει έρθει στη ζωή μου το Λυδόνι-χελιδόνι που φέρνει την άνοιξη -μην με ρωτάς γιατί χελιδόνι, την άνοιξη όμως την έφερε σίγουρα. Επίσης αγαπώ μέχρι τρέλας τις φίλες μου (μαύρο ψωμι#κατι_δικα_μας), τον πατέρα Λυδονίου , το Λαρόνι- μακαρόνι ( το δεύτερο τριχωτό και τετράποδο παιδί μου),το σέρφινγκ (στο Ίντερνετ Παναγία μου , θεός φυλάξει), το shopping και ότι λατρεύουν τέλος πάντων οι γυναίκες που ακόμα δεν έχουν βρει το τέλειο ζευγάρι παπούτσια και το ιδανικό χρώμα μαλλιών. Υ.Γ. : σβήστα όλα και κράτα το Λυδόνι... Αρκεί !
This entry was posted in Εμπειρίες, Παιδί, Σχέσεις and tagged , , . Bookmark the permalink.

2 Responses to #Χριστούγεννα_είναι.

  1. Ο/Η eleniplus λέει:

    Αχ, με συγκίνησες! Όλα αυτά είναι Χριστούγεννα – και άλλα τόσα και άλλα τόσα. Πώς μένουν στη μνήμη μας χαραγμένες κάποιες στιγμές… (ειδικά εκεί με το Μινιόν μου ήρθαν ολοζώντανες εικόνες κι ας ήμουνα μικρό κοριτσάκι – άσχετο, αλλά η μαμά μου ισχυρίζεται πως στα τελευταία χρόνια του Μινιόν πήγαινε εκεί η Μενεγάκη ως «γλάστρα-γιορτινή»/μοντέλο. Θυμάσαι εσύ ή η δική σου μαμά κάτι τέτοιο;

    Φιλιά χριστουγεννιάτικα
    Ελένη
    https://myfortysomethingworld.wordpress.com

  2. Ο/Η mamasdoanddonts λέει:

    Ειχαμε τετοια γνωριμια απο τα σπαργανα μας και δεν το ξέραμε; Η μανα μου δεν θυμάται τιποτα…
    Υπεροχες οι παιδικές μας αναμνησεις ε; Μακαρι να τις εχουν και τα παιδια μας!
    Καλές γιορτές σου ευχομαι και να ειναι όπως τις εχεις ονειρευτεί 😘

Σχολιάστε

