Στο τιμόνι.

 

12

 

» Καργιόλα, πουτάνα, ξεκωλιάρα «.

     Έτσι ξεκίνησε το πρωινό του Σαββάτου που μας πέρασε.  Σε ένα σταυροδρόμι. Επειδή δεν άφησα τον ( επαγγελματία) οδηγό ταξί, να περάσει πρώτος και να αδιαφορήσει για το STOP που είχε στην πλευρά του. Επειδή δηλαδή πέρασα όπως όριζε ο ΚΟΚ. Του απάντησα πως και εγώ τον θεωρώ αγάμητο αλλά δεν του το χτυπάω στα σταυροδρόμια που συναντιόμαστε. Έκανε δεξιά και τράβηξε χειρόφρενο. Προφανώς για να κατέβει και να συνεχίσει. Δεκαπέντε χρόνια πριν, θα έκανα και εγώ το ίδιο και πολύ πιθανόν, στο τέλος, να τις έτρωγα κιόλας.
     Δεκαπέντε χρονιά πριν γιατί τώρα μεγάλωσα, κουβαλάω σχεδόν πάντα ανήλικο συνεπιβάτη ( όχι στην συγκεκριμένη περίπτωση), κουράστηκα να το παλεύω πλέον και κυρίως γιατί φοβάμαι. Ε ναι, δεν βλέπεις τι γίνεται εκεί έξω; Φυσικά και φοβάμαι.Όμως με αφορμή αυτό το γεγονός, σκέφτηκα όλα όσα έχω περάσει στα σχεδόν 30 χρόνια στο βολάν ( ωραίο το βολάν ε; 😉). Στα 30 χρόνια και στα χιλιάδες χιλιόμετρα που έχω διανύσει  για να δουλέψω, διασκεδάσω, συναντήσω έρωτες, εραστές, για να πάω ταξίδια με το αγόρι μου, για να κάνω βόλτες με το παιδί μου. Πόσα έχω ακούσει και πόσο ξεφτιλισμό.  Όσο πουθενά αλλού στη ζωή μου μπορώ να σου πω.
        Και αν θέλω να σου κάνω το δικηγόρο του διαβόλου, θα σου πω πως ναι, ίσως είμαστε λίγο αφηρημένες οι γυναίκες στην οδήγηση. Όμως είναι απόρροια της συνολικής μας συμπεριφοράς. Είμαστε αφηρημένες γιατί ποτέ, μα ποτέ δεν κάνουμε μόνο μια εργασία. Εννοώ δεν οδηγούμε μόνο: σκεφτόμαστε δουλειές, τους γκόμενους που μας παιδεύουν, τα παιδιά που δεν προλαβαίνουμε να τα πάμε στις υποχρεώσεις τους, τους γονείς μας, το καθαριστήριο που κουβαλάμε εδώ και μια εβδομάδα στο πορτ παγκάζ και να ένα καθαριστήριο κάτσε να σταματήσω, το φαγητό που ρε συ το έκλεισα το μάτι της κουζίνας;, τα έξοδα και τι άλλο να κόψω για να βγαίνουμε και άλλα πολλά. Αυτά γυρίζουν στο μυαλό μας συνεχώς, μόνιμα, ακόμα και όταν οδηγούμε. Και μας κάνουν φορές αφηρημένες. Και κάνουμε ίσως λάθη γιατί το μόνο που σκεφτόμαστε εκείνη την στιγμή είναι να λύσουμε ένα από τα προβλήματα που μας απασχολεί και όχι τον ΚΟΚ ξερωγω.
         Αυτό όμως δεν σου δίνει το δικαίωμα να με βρίζεις συνέχεια ακόμη και στις περιπτώσεις που πραγματικά έχω δίκιο και δεν έχω κάνει κανένα λάθος. Αυτό δεν σου δίνει το δικαίωμα να με βρίζεις γιατί δεν σε άφησα να κάνεις παρανομία, γιατί στην είπα που μπήκες ανάποδα σε μονόδρομο, γιατί αργώ να ξεπαρκάρω γιατί έχω να φορτώσω παιδιά, σκυλιά, ποδήλατα, γιατί δεν σε αφήνω να χωθείς στην ουρά ή να με περάσεις στο φανάρι, γιατί είσαι οδηγός δικύκλου και δεν σου αφήνω το κενό στη μέση των δυο λωρίδων. Δεν σου δίνει το δικαίωμα να με ξεφτιλίζεις επειδή σταμάτησα στο πουθενά για περάσει η πεζή μάνα με το καρότσι, ο γέρος ανήμπορος, το αδέσποτο που θέλει να περάσει το δρόμο. Δεν σου δίνει το δικαίωμα να με κάνεις να πρέπει να εξηγήσω στο παιδί μου αν είμαι πουτάνα και ξεκωλιάρα και που το βλέπει αυτό, σε μένα, αυτός ο κύριος. Κυρίως δεν σου δίνει το δικαίωμα να με βρίζεις που δεν έκατσα σπίτι να πλύνω πιάτα, σώβρακα, πατώματα και επέλεξα να βγω εκεί έξω και να ζήσω τη ζωή μου όπως θέλω ΕΓΩ και όχι όπως πιστεύεις ΕΣΥ πως μου αξίζει.
      Και να σου πω και κάτι; Μπορεί να είμαι ότι με βρίζεις τελικά. Άμα τα γουστάρω και τα απολαμβάνω, δεν σου πέφτει κανένας λόγος γιατί δεν σε αφορούν και δεν έχουν καμία επίδραση στην οδική μου συμπεριφορά.
     Οπότε βγάλε το σκασμό επιτέλους και άσε με να περάσω!

 

*Εκνευρισμένο ποστ αλλά ειλικρινά δεν αντέχω άλλο με αυτήν τη συμπεριφορά.

** Μετά από αυτό το συμβάν, πέρασα ένα υπέροχο ΣΚ. Και ευχαριστώ τους φίλους μου για αυτό.  ❤️

 

About mamasdoanddonts

Είμαι το τρίτο παιδί μιας χαρούμενης -την λες και έτσι - οικογένειας που πριν από σχεδόν 40 χρόνια τη γέμισε χαρά με τον ερχομό της. Σαν φοιτήτρια σύχναζα στα στέκια του Οικονομικού Πανεπιστημίου -ενίοτε έμπαινα και μέσα με λίγη τύχη και περισσότερο σπρώξιμο -αν και τελικά τα οικονομικά δεν έκλεψαν την καρδιά μου. Τα τελευταία 14 χρόνια η ζωή μου είναι χωρίστρα μεταξύ του περιποιούμαι το αγόρι που αγαπώ και το πουλάω/ αγοράζω σπίτια... Όχι δεν έγινα επενδυτής... Είπαμε τα οικονομικά/οικονομία/μαζεύω πέντε φράγκα δεν έκλεψαν ποτέ την κάρδια μου, ούτε την φλέρταραν μην σου πω! Μεσίτρια έγινε και το αγάπησα πιότερο και από τον καφέ μετά από σαββατιάτικη βόλτα στα μαγαζιά με φίλες. Τα τελευταία πέντε χρόνια έχει έρθει στη ζωή μου το Λυδόνι-χελιδόνι που φέρνει την άνοιξη -μην με ρωτάς γιατί χελιδόνι, την άνοιξη όμως την έφερε σίγουρα. Επίσης αγαπώ μέχρι τρέλας τις φίλες μου (μαύρο ψωμι#κατι_δικα_μας), τον πατέρα Λυδονίου , το Λαρόνι- μακαρόνι ( το δεύτερο τριχωτό και τετράποδο παιδί μου),το σέρφινγκ (στο Ίντερνετ Παναγία μου , θεός φυλάξει), το shopping και ότι λατρεύουν τέλος πάντων οι γυναίκες που ακόμα δεν έχουν βρει το τέλειο ζευγάρι παπούτσια και το ιδανικό χρώμα μαλλιών. Υ.Γ. : σβήστα όλα και κράτα το Λυδόνι... Αρκεί !
This entry was posted in Εμπειρίες, Σχέσεις and tagged , , , , , . Bookmark the permalink.

2 Responses to Στο τιμόνι.

  1. Ο/Η eleniplus λέει:

    Κάποιοι οδηγοί απλά δεν παίζονται. Δεν αξίζει να χαλιέσαι, αλλά μερικές φορές δεν μπορείς να το αποφύγεις, οπότε ρίξε κι εσύ τα μπινελίκια σου να ξεσπάσεις!

    Καλημέρα
    Ελένη
    https://myfortysomethingworld.wordpress.com
    Υ.Γ. Κυκλοφορώ με Ν νέου οδηγού εδώ και λίγες εβδομάδες γιατί παίρνει το αυτοκίνητο ο γιος μου που πήρε πρόσφατα δίπλωμα. Εγώ οδηγώ γεμάτη 20ετία και είμαι σταθερά στην τσίτα να δω πότε θα μου την πουν ως «νέα» για να απαντήσω. Στα κάγκελα!!!!

    • Ο/Η mamasdoanddonts λέει:

      Ετσι ακριβώς! Χώσε γιατι φορες φορες το θέλουν το μπινελίκι τους ( εγω πλεον λεω το αποστομωτικό » τς, τς, ντροπή στην ηλικία σου να φέρεσαι ετσι» και φευγω ηρωικά ). Με ξεπερνάει που εχεις τοσο μεγαλο παιδι, να σου ζησει!

Σχολιάστε

