Φέξε μου να περπατώ, να πηγαίνω στο σχολειό.

1

              Νιώθεις χαρά; Έλα μίλα, οι δυο μας είμαστε. Πετάς στα ουράνια που άνοιξαν τα  σχολεία; Έτσι δεν είναι αγαπημένε, μοναδικέ μου, αναγνώστη; Τι εννοείς ναι, συγκίνηση που ξεκίνησε το παιδάκι μου σχολείο και μεγάλωσε άλλον έναν χρόνο; Ναι , ναι σίγουρα, όμως αυτό το ένιωθες και τον Αύγουστο. Άκουσε με, εγώ σου λέω αυτό α) οι δυο μας είμαστε και β) πετάς στα ουράνια που άνοιξαν τα σχολεία; Το έπιασες; Όχι ; Βρε μια ιστορία και είμαι μέσα στην περηφάνια για πάρτη σου, μοναδικέ μου αναγνώστη και συ μου κάνεις «κοιλιά» και δεν ρολλάρει τα πρόγραμμα.

              Χτες άνοιξαν τα σχολεία. Θυμάσαι ; Σχολείο; Που πάνε τα παιδιά εκεί για 6 ώρες τουλάχιστον και ησυχάζεις; Που παύεις να ξενυχτάς κάθε βράδυ και να τα κοιμίζεις στις 2 τα ξημερώματα και να σέρνεσαι στην άλλη μέρα στο γραφείο γιατί έχεις πλέον « σχολείο και πρωινό ξύπνημα»; Που  σε  βλέπει και κομματάκι το σπίτι σου και όχι σερί γραφείο-μάζεμα παιδιών από όπου τα έχεις παρκάρει-στο που θα πάμε σήμερα μαμά-σουβλάκια στο χέρι-σπίτι για ύπνο; Που επιτέλους θα μπορέσεις να κάνεις εκείνα το μανικιούρ και όχι ένα χέρι τη φορά γιατί τα πουλάκια μου βαρέθηκαν  μέσα στο νυχάδικο και όσο να πεις έχουν ένα δίκιο; Που θα κάνεις εκείνη τη ρημάδα την κοπάνα όχι γιατί δεν έχεις που να αφήσεις το παιδί  και η μάνα σου είχε μια κηδεία αλλά γιατί θες να πας για μπράντς με την κολλητή σου, να ξύνεστε όλο το πρωί και μετά να χαζέψεις βιτρίνες; Που θα πάψεις να γυρνάς πτώμα σπίτι και να βρίσκεις πιτσιρίκια χυμένα στους καναπέδες,  να παίζουν με τα τάμπλετ και που «μαμά βαριόμαστε πάρα πολύ, πρέπει κάπου να μας πας, μην αλλάζεις ρούχα»; Που έχεις κάνει τόσες τρίπλες για να βρεις καλή λύση γιατί  τι στο καλό θα κάνεις το καμάρι σου όλο το καλοκαίρι και οι συνδυασμοί που έχουν παίξει, είναι ανώτεροι και από προπονητή ομάδας σε τελικό μουντιάλ ξερωγώ;   Που έχεις πάει αυθημερόν και πηγαινέλα στο εξοχικό της γιαγιάς, τουλάχιστον 7 φορές αυτό το καλοκαίρι γιατί το πλάσμα σου «δεν έβρισκε την μπάρμπι με το κόκκινο μαγιό μωρέ μαμά» ή «πως ξεκολλά το τάμπλετ κόρη μου, με έχει πρήξει με την γκρίνια της, έλα να με σώσεις!» ;  Που έχεις να βγεις για ποτό ΜΟΝΟ ενήλικες ή μόνο οι κολλητές σου από τότε που έκλεισαν τα σχολεία γιατί « δεν γίνεται να φορτώνω όλη μέρα στη μάνα μου τα παιδιά, το βράδυ θα τα έχουμε εμείς για να την ξεκουράζουμε»;  Που έχεις εκείνα τα δυο πρωινά που δεν πας εσύ το παιδί στο σχολείο, την μια περίσσεμα ώρα μέχρι να πας στο γραφείο και αράζεις την αρίδα σου  και ετοιμάζεσαι σαν άνθρωπος και όχι σαν πυροσβέστης με φωτιά εν εξέλιξη; Που έπηξες στις ψείρες από το summer camp και έτρεχες και δεν έφτανες; Που επιτέλους  θα μπει ένα φαγητό της προκοπής σε αυτό το σπίτι γιατί πρέπει αν παίρνει το παιδί φαγητό στο  σχολείο οπότε θα πάψετε και εσείς  να τρώτε ότι έχει μείνει σπίτι από την τελευταία γιουροβιζον που πήραμε μέρος; Που έχεις γυρίσει ότι Mall, πάρκο, παιδική χαρά, παραλία, ντεκ με εκείνο το ρημαδοπατίνι και σερνοντας ένα σκύλο γιατι πρεπει να γεμίσεις αυτές τις άπραγες ώρες του καλοκαιριού;  Που επιτέλους θα κοιμάται νωρίς το παιδί και θα έχεις λίγο χρόνο ελεύθερο τα βράδια,  να κάνεις ότι θες βρω αδελφέ, μην με πρήζεις και εσύ; Που θα αρχίσουν οι απογευματινές αθλητικές δραστηριότητες και οι άπειροι καφέδες με τις άλλες μαμάδες; Που πάλι θα γραφτείς, μα δεν θα πας σε εκείνο το γυμναστήριο που είναι δίπλα στο μπαλέτο του Λυδονιού και θα πηγαίνω όσο την περιμένω να τελειώσει το μάθημα; Που θα αρχίσουν τα παιδικά πάρτι και οι συγκεντρώσεις σε φιλικά σπίτια με παιδιά και εσείς οι μεγάλοι, θα λιώνετε στο φαγητό και στο ποτό και θα περνάς τέλεια και το παιδί σου θα κουτουλάει και θα θέλει να φύγει γιατι είναι πτώμα και με το σχολείο και με τις δραστηριότητες;

    Ε, για αυτό το σχολείο σου μιλώ. Πετάς στα ουράνια λοιπόν που άρχισε; Τι εννοείς τίποτα από τα παραπάνω δεν σου λέει κάτι; Εσύ μόνο για την πρόοδο και την εξέλιξη του παιδιού σου ενδιαφέρεσαι; Και χαίρεσαι μόνο για αυτό;

     Ε ναι . Και μένα δεν μου λένε τίποτα. Ολα τα παραπάνω, μου τα έστειλε με μέηλ, μια φίλη από το εξωτερικό και τα μεταβιβάζω. Τι τα θες, έχουν άλλα ήθη και έθιμα εκεί στο εξωτερικό, καμιά σχέση με τις ελληνίδες μάνες!

:p

*καλή αρχή αγαπημένα μου, να περάσετε όσο πιο υπέροχα και δημιουργικά μπορείτε τούτη τη σχολική χρονιά.

** αφιερωμένο στις μαμάδες που «υποφέρουμε» αντάμα. Χειμώνα, καλοκαίρι. 

***ναι ξέρω, ο παρανομαστής για όλα τα παραπάνω είναι τι θα γίνει με το διάβασμα. Ε οκ, έχει και λίγο διάβασμα. Ε άμα δεν είχε τίποτα, δεν θα το λεγαν σχολείο, παράδεισο θα το έλεγαν.

About mamasdoanddonts

Είμαι το τρίτο παιδί μιας χαρούμενης -την λες και έτσι - οικογένειας που πριν από σχεδόν 40 χρόνια τη γέμισε χαρά με τον ερχομό της. Σαν φοιτήτρια σύχναζα στα στέκια του Οικονομικού Πανεπιστημίου -ενίοτε έμπαινα και μέσα με λίγη τύχη και περισσότερο σπρώξιμο -αν και τελικά τα οικονομικά δεν έκλεψαν την καρδιά μου. Τα τελευταία 14 χρόνια η ζωή μου είναι χωρίστρα μεταξύ του περιποιούμαι το αγόρι που αγαπώ και το πουλάω/ αγοράζω σπίτια... Όχι δεν έγινα επενδυτής... Είπαμε τα οικονομικά/οικονομία/μαζεύω πέντε φράγκα δεν έκλεψαν ποτέ την κάρδια μου, ούτε την φλέρταραν μην σου πω! Μεσίτρια έγινε και το αγάπησα πιότερο και από τον καφέ μετά από σαββατιάτικη βόλτα στα μαγαζιά με φίλες. Τα τελευταία πέντε χρόνια έχει έρθει στη ζωή μου το Λυδόνι-χελιδόνι που φέρνει την άνοιξη -μην με ρωτάς γιατί χελιδόνι, την άνοιξη όμως την έφερε σίγουρα. Επίσης αγαπώ μέχρι τρέλας τις φίλες μου (μαύρο ψωμι#κατι_δικα_μας), τον πατέρα Λυδονίου , το Λαρόνι- μακαρόνι ( το δεύτερο τριχωτό και τετράποδο παιδί μου),το σέρφινγκ (στο Ίντερνετ Παναγία μου , θεός φυλάξει), το shopping και ότι λατρεύουν τέλος πάντων οι γυναίκες που ακόμα δεν έχουν βρει το τέλειο ζευγάρι παπούτσια και το ιδανικό χρώμα μαλλιών. Υ.Γ. : σβήστα όλα και κράτα το Λυδόνι... Αρκεί !
This entry was posted in Εμπειρίες, Παιδί and tagged , , , , , . Bookmark the permalink.

Σχολιάστε

