Οι πύλες του κόσμου.

2

        Έχω έναν 7χρονο φίλο. Στην πραγματικότητα είναι φίλος της κόρης μου αλλά τον αγαπώ τόσο που θα ήθελα να είναι και δικός μου φίλος. Αυτός ο φίλος λοιπόν, τις προάλλες βρήκε μια περίεργη πέτρα στη θάλασσα. Μακρόστενη και γυαλιστερή. Περήφανος, πήγε να τη δείξει στους γονείς του. « Μπαμπά κοίτα τι βρήκα! Την πέτρα που ανοίγει τις πύλες του κόσμου» είπε και η περηφάνια του ήταν τόσο μεγάλη που δεν χωρούσε καμία αμφιβολία πως αυτή η πέτρα άνοιγε όντως τις πύλες του κόσμου.

         Και ακούγοντας αυτήν την ιστορία , σκέφτηκα… και αν αυτή είναι η πέτρα που ανοίγει τις πύλες του κόσμου; Και αν υπάρχουν πύλες του κόσμου; Και αν ακόμα είμαστε έξω από τις πύλες και δεν το έχουμε καταλάβει; Και αν πάει και κάπου αλλού αλλά μόνο ο μικρός μου , λατρεμένος, φίλος ξέρει αυτό το μυστικό;

        Τι διαφορετικά που θα ήταν, αν όλα αυτά που κατά καιρούς φαντάζονται και ομολογούν τα παιδιά –και τα δικά σου παιδιά και όλων μας- ήταν αληθινά; Η’ αν έστω μπαίναμε στον κόπο να δούμε μέσα από τα μάτια τους, τη δική τους πραγματικότητα; Πόσο αλλιώς θα φάνταζαν μετά όλα αυτά που ζούμε πραγματικά; Ποσό θα τα αλλάζαμε;

        Υπάρχουν φορές που το Λυδόνι μου λέει ιστορίες για τα Playmobil που ζωντανεύουν τα βράδια και στήνουν χορούς και γλέντια. Για εκείνη τη βούρτσα που γίνεται μικρόφωνο αληθινό και ακούγεται μέχρι τα πέρατα της γης. Για το μαγικό, πλαστικό, καράβι της που πετάει κιόλας. Για την Barbie Που έχει υπερδυνάμεις και με ένα της φιλί γιατρεύει όλους τους πόνους. Για το λούτρινο σκυλάκι της που παίρνει αγκαλιά και διώχνει όλα τα κακά της όνειρα. Για το ταξίδι στο διάστημα που θα κάνει σε λίγες μέρες, παρέα με τους φίλους της. Για το φανταστικό της πλοίο, που μέσα σε ένα απόγευμα, την κάνει το γύρο του κόσμου μαζί με την παρέα που παίζει. Για το σκύλο μας που της λέει μυστικά που εμείς δεν ακούμε. Για τους κρυμμένους μονόκερους  που χαζεύει από το τζάμι του αυτοκίνητου. Υπάρχουν φορές που , το ξέρω, νιώθεις λίγο περίεργα να ακούς τα παιδιά σου να λένε τέτοιες ιστορίες. Όμως αν αφήσεις τον εαυτό σου ελεύθερο, αν ταξιδέψεις με την παιδική φαντασία, έστω και για λίγο, έστω και επιπόλαια, θα νιώσεις μια ανάταση και αγαλλίαση. Άκουσε με, το κάνω συχνά. Πότε δεν το έχω μετανιώσει.

«Αλήθεια Φ. μου, αυτή η πέτρα ανοίγει τις πύλες του κόσμου;»

«Ναι».

«Ξέρεις που είναι οι πύλες του κόσμου;»

«Όχι, θα ψάξω να τις βρω.».

«Όταν τις βρεις, θα με πας και μένα;»

«Ναι, όταν βρω τις πύλες του κόσμου, θα σε πάω να τις δεις.»

      Και παίζει να είναι ότι ωραιότερο έχω ακούσει από ένα αγόρι.

 *Επειδή είμαι ήδη «εκεί» (τέτοιο τυπάκι !), άκου και αυτό.

**Εύχομαι, ο μικρός μου Φ. , να βρει τις πύλες του κόσμου. Και αν δεν τις βρει, να τις χτίσει !

 

About mamasdoanddonts

Είμαι το τρίτο παιδί μιας χαρούμενης -την λες και έτσι - οικογένειας που πριν από σχεδόν 40 χρόνια τη γέμισε χαρά με τον ερχομό της. Σαν φοιτήτρια σύχναζα στα στέκια του Οικονομικού Πανεπιστημίου -ενίοτε έμπαινα και μέσα με λίγη τύχη και περισσότερο σπρώξιμο -αν και τελικά τα οικονομικά δεν έκλεψαν την καρδιά μου. Τα τελευταία 14 χρόνια η ζωή μου είναι χωρίστρα μεταξύ του περιποιούμαι το αγόρι που αγαπώ και το πουλάω/ αγοράζω σπίτια... Όχι δεν έγινα επενδυτής... Είπαμε τα οικονομικά/οικονομία/μαζεύω πέντε φράγκα δεν έκλεψαν ποτέ την κάρδια μου, ούτε την φλέρταραν μην σου πω! Μεσίτρια έγινε και το αγάπησα πιότερο και από τον καφέ μετά από σαββατιάτικη βόλτα στα μαγαζιά με φίλες. Τα τελευταία πέντε χρόνια έχει έρθει στη ζωή μου το Λυδόνι-χελιδόνι που φέρνει την άνοιξη -μην με ρωτάς γιατί χελιδόνι, την άνοιξη όμως την έφερε σίγουρα. Επίσης αγαπώ μέχρι τρέλας τις φίλες μου (μαύρο ψωμι#κατι_δικα_μας), τον πατέρα Λυδονίου , το Λαρόνι- μακαρόνι ( το δεύτερο τριχωτό και τετράποδο παιδί μου),το σέρφινγκ (στο Ίντερνετ Παναγία μου , θεός φυλάξει), το shopping και ότι λατρεύουν τέλος πάντων οι γυναίκες που ακόμα δεν έχουν βρει το τέλειο ζευγάρι παπούτσια και το ιδανικό χρώμα μαλλιών. Υ.Γ. : σβήστα όλα και κράτα το Λυδόνι... Αρκεί !
This entry was posted in Εμπειρίες, Παιδί, Σχέσεις and tagged , , , , , . Bookmark the permalink.

Σχολιάστε

