Αγάπη για πάντα (και όχι μόνο τα Χριστούγεννα ).

1

            Έχω δυο φίλους, ένα κορίτσι και ένα αγόρι. Όχι,  δεν είναι δικοί μου φίλοι ακριβώς. Είναι της κόρης μου μα θέλω να τους λέω και δικούς μου. Όχι για να νιώθω πιο νέα, όχι παναγία μου, δεν πρόκειται να γίνω ποτέ τόσο νέα, όσο και να κλαίω και όσο  και να χτυπάω ξέρεις τι , κάτω στο πάτωμα. Τους λέω και δικούς μου φίλους γιατί α) θα ήθελα να τους είχα γνωρίσει και ας μην το είχε κάνει η κόρη μου και β) απολαμβάνω να είμαι μαζί τους ακόμα και αν δεν είναι η κόρη μου παρούσα. Άρα ναι, θα τους πω και δικούς μου φίλους.

               Γνωρίστηκαν πριν κάποια χρόνια για πρώτη φορά σε ένα πάρτι. Όχι, φιλήθηκαν πριν κάποια χρόνια για πρώτη φορά σε ένα πάρτι. Και τότε γνωρίστηκαν κιόλας..άρα γνωρίστηκαν όταν φιλήθηκαν για πρώτη φορά σε ένα πάρτι. Μέσα σε ένα φουσκωτό ή σε ένα τούνελ δραστηριότητας. Δεν ήμουν εκεί, δεν ξέρω. Έτσι λένε οι θρύλοι που ακολουθούν τη σχέση τους. Δεν ήταν καν οι γονείς τους εκεί. Έτσι έμαθαν αργότερα από τους κοινούς γνωστούς του πάρτι : «καλέ ο Κ. φίλησε μιας φίλης την κόρη !», «ρε συ η Λ. φιλήθηκε με το γιο μιας φίλης!».

               Έτσι ξεκινάνε οι μοιραίες σχέσεις, με μύθους, κουτσομπολιά και διηγήσεις, ιδίως μετά από πάρτι.. κυρίως μετά από ένα πάρτι θα σου πω εγώ 😉  . Τα δύο αυτά παιδιά, μετά από χρόνια, συναντήθηκαν στο ίδιο σχολείο, κανείς δεν θα μάθει αν θυμήθηκαν το πρώτο τους φιλί, μπορεί και όχι. Μα δεν έχει και σημασία, τώρα θέλουν να δώσουν άλλα φιλιά, καινούργια, να αγαπηθούν ξανά, να γίνουν φίλοι. Τώρα το ξέρουν και οι γονείς, τώρα το θέλουν και οι γονείς μην σου πω. Οι γονείς που φαντάζονται ήδη το μετά γιατί απολαμβάνουν το τώρα. Οι δυο φίλοι μου, γίνονται φίλοι, δεν ξέρω για τίποτα παραπάνω.

             Απολαμβάνουν τόσο πολύ τις ώρες που είναι μαζί, στο σχολείο, στις εκδρομές μα κυρίως στα σπίτια των γονιών που μαζεύονται όλοι μαζί, μικροί και μεγάλοι και παίζουν σχεδόν μέχρι τα ξημερώματα. Όχι σχεδόν, ε χει συμβεί και αυτό. Και είναι και οι διακοπές μαζί και οι βόλτες στη θάλασσα και τα πάρτι. Περνούν  πολλή ώρα μαζί, αυτό το αγόρι και αυτό το κορίτσι..και εμείς μαζί τους. Και είναι σαν να αγαπιούνται πολύ, αυτό το αγόρι και αυτό το κορίτσι.. και εμείς μαζί τους. Σαν από πάντα. Και εμείς μαζί τους και σε αυτό.

               Και έχουν περάσει χρόνια από τότε. Και εκείνη προχθές σχημάτισε μια καρδιά στο χνωτισμένο  τζάμι. Έγραψε τα αρχικά τους. Και εκείνος τις προάλλες είπε πως ντρέπεται να της γράψει ένα γράμμα.

              Εκείνη είναι  7 χρονών..και εκείνος το ίδιο..άρα σίγουρα αγαπιούνται από πάντα.

love

 

*Αφιερωμένο σε όλους μας, ξέρουν εκείνοι.

** Ωραία ιστορία αγάπης ε; Γράψε την στα μέτρα σου αυτά τα Χριστούγεννα, αφού μπορούν δυο 7χρονα,  μπορείς και εσύ.

** Ακούς αυτό. Υποχρεωτικά.

About mamasdoanddonts

Είμαι το τρίτο παιδί μιας χαρούμενης -την λες και έτσι - οικογένειας που πριν από σχεδόν 40 χρόνια τη γέμισε χαρά με τον ερχομό της. Σαν φοιτήτρια σύχναζα στα στέκια του Οικονομικού Πανεπιστημίου -ενίοτε έμπαινα και μέσα με λίγη τύχη και περισσότερο σπρώξιμο -αν και τελικά τα οικονομικά δεν έκλεψαν την καρδιά μου. Τα τελευταία 14 χρόνια η ζωή μου είναι χωρίστρα μεταξύ του περιποιούμαι το αγόρι που αγαπώ και το πουλάω/ αγοράζω σπίτια... Όχι δεν έγινα επενδυτής... Είπαμε τα οικονομικά/οικονομία/μαζεύω πέντε φράγκα δεν έκλεψαν ποτέ την κάρδια μου, ούτε την φλέρταραν μην σου πω! Μεσίτρια έγινε και το αγάπησα πιότερο και από τον καφέ μετά από σαββατιάτικη βόλτα στα μαγαζιά με φίλες. Τα τελευταία πέντε χρόνια έχει έρθει στη ζωή μου το Λυδόνι-χελιδόνι που φέρνει την άνοιξη -μην με ρωτάς γιατί χελιδόνι, την άνοιξη όμως την έφερε σίγουρα. Επίσης αγαπώ μέχρι τρέλας τις φίλες μου (μαύρο ψωμι#κατι_δικα_μας), τον πατέρα Λυδονίου , το Λαρόνι- μακαρόνι ( το δεύτερο τριχωτό και τετράποδο παιδί μου),το σέρφινγκ (στο Ίντερνετ Παναγία μου , θεός φυλάξει), το shopping και ότι λατρεύουν τέλος πάντων οι γυναίκες που ακόμα δεν έχουν βρει το τέλειο ζευγάρι παπούτσια και το ιδανικό χρώμα μαλλιών. Υ.Γ. : σβήστα όλα και κράτα το Λυδόνι... Αρκεί !
This entry was posted in ., Εμπειρίες, Παιδί, Σχέσεις and tagged , , , , . Bookmark the permalink.

Σχολιάστε

