Ένα μισό ποστ.

4

     Χτες πήγαμε με το Λυδόνι στην παιδίατρο της. Επίσκεψη ρουτίνας κυρίως η’ σχεδόν (αν εξαιρέσεις ένα βήχα που έχει το πουλάκι μου και ξεσηκώνει 2 οικοδομικά τετράγωνα εκατέρωθεν του δικού μας).

     Στη διαδρομή υπήρχε μια αγωνία « είσαι σίγουρη πως πάμε καλά; Μήπως να γυρίσουμε πίσω;», μια διαπραγμάτευση «μετά έχει παγωτό, να το ξέρεις!», μια συγγραφέας επιστημονικής φαντασίας γεννιέται «αν πάει να μου κάνει κάτι κακο, να επέμβεις μαμά!», μια υποψηφιότητα Α’ γυναίκειου σε μυθοπλασία  «Μου έφυγε ξαφνικά  ο βήχας, γύρνα πίσω γρήγορα και ας τα ξεχάσουμε όλα!» και τελικά με κείνα και με τα άλλα, φτάσαμε.

      Τη γιατρό την ξέρει το Λυδόνι από τότε που γεννήθηκε ( οκ δεν την θυμάται από τότε), είναι ένα γλυκύτατο πλάσμα και άψογη επαγγελματίας. Δεν νιώθει άβολα εκεί η μικρή αλλά οκ, δεν είναι και «ήρθα, φέρετε γρήγορα εμβόλια να τρυπηθώ να γουστάρω!».Περιέργως είναι μια οικογένεια πριν από εμάς στην αίθουσα αναμονής και έτσι καθόμαστε και περιμένουμε όλοι μαζί. Οι γονείς και ένα αγόρι γύρω στα 14, γελούν και αστειεύονται μεταξύ τους. Εμένα μου κάνει εντύπωση η ηλικία του παιδιού και που είναι ακόμα στον παιδίατρο αλλά λέω οκ μπορεί να μην το είχα σκεφτεί έτσι. Το Λυδόνι λέει διάφορα (κυρίως πότε θα φύγουμε), γελάμε πλέον όλοι με τα καμώματα της , μου πετάνε ένα ζεστό «να τη χαίρεστε και να την καμαρώνετε πάντα» και μπαίνουν στα ενδότερα…. άντε φτάνει και η σειρά μας.

    Πάλι ακούγονται γέλια από μέσα (μωρέ τι χαρούμενη οικογένεια!), κάθονται κανένα 10λεπτο και φεύγουν. Ουπς η σειρά μας, «μαμά είπαμε παγωτό μετά, δυο κιόλας έτσι;», μπαίνουμε, φιλιόμαστε και ξεκινά η εξέταση Λυδονιού.

    «Να σε ρωτήσω κάτι Β. ; Μέχρι ποιά ηλικία συνήθως έρχονται σε σένα τα παιδιά; Είδα το προηγούμενο αγοράκι και μου έκανε εντύπωση.»

   «Το προηγούμενο αγοράκι είναι σχεδόν 15 χρονών. Είχε καρκίνο εγκεφάλου στα 8 του χρόνια και επειδή τον νίκησε και τα κατάφερε είπαμε να αγαπιόμαστε για πάντα και να είμαι  η γιατρός της καρδιάς του και να είναι ο ασθενής της καρδιάς μου!»

      Και εδώ θα τελειώσει αυτό το ποστ..έτσι μισό..και θα αλλάξει και τίτλο: «Σήμερα γνώρισα τον πρώτο μου ήρωα και έκατσα και δίπλα του  10 λεπτά!»

❤  (αφιερωμένο σε όλα τα παιδιά που παλεύουν!)

Y.Γ. Το έγραφα ακούγοντας αυτό.

About mamasdoanddonts

Είμαι το τρίτο παιδί μιας χαρούμενης -την λες και έτσι - οικογένειας που πριν από σχεδόν 40 χρόνια τη γέμισε χαρά με τον ερχομό της. Σαν φοιτήτρια σύχναζα στα στέκια του Οικονομικού Πανεπιστημίου -ενίοτε έμπαινα και μέσα με λίγη τύχη και περισσότερο σπρώξιμο -αν και τελικά τα οικονομικά δεν έκλεψαν την καρδιά μου. Τα τελευταία 14 χρόνια η ζωή μου είναι χωρίστρα μεταξύ του περιποιούμαι το αγόρι που αγαπώ και το πουλάω/ αγοράζω σπίτια... Όχι δεν έγινα επενδυτής... Είπαμε τα οικονομικά/οικονομία/μαζεύω πέντε φράγκα δεν έκλεψαν ποτέ την κάρδια μου, ούτε την φλέρταραν μην σου πω! Μεσίτρια έγινε και το αγάπησα πιότερο και από τον καφέ μετά από σαββατιάτικη βόλτα στα μαγαζιά με φίλες. Τα τελευταία πέντε χρόνια έχει έρθει στη ζωή μου το Λυδόνι-χελιδόνι που φέρνει την άνοιξη -μην με ρωτάς γιατί χελιδόνι, την άνοιξη όμως την έφερε σίγουρα. Επίσης αγαπώ μέχρι τρέλας τις φίλες μου (μαύρο ψωμι#κατι_δικα_μας), τον πατέρα Λυδονίου , το Λαρόνι- μακαρόνι ( το δεύτερο τριχωτό και τετράποδο παιδί μου),το σέρφινγκ (στο Ίντερνετ Παναγία μου , θεός φυλάξει), το shopping και ότι λατρεύουν τέλος πάντων οι γυναίκες που ακόμα δεν έχουν βρει το τέλειο ζευγάρι παπούτσια και το ιδανικό χρώμα μαλλιών. Υ.Γ. : σβήστα όλα και κράτα το Λυδόνι... Αρκεί !
This entry was posted in Εμπειρίες, Σχέσεις and tagged , , . Bookmark the permalink.

5 Responses to Ένα μισό ποστ.

  1. Ο/Η marietta λέει:

    Πω, πωωωωωωω
    Το ακούς και παγώνεις……..

    • Ο/Η mamasdoanddonts λέει:

      Αυτο ακριβώς… Ακούω ακομα μεσα μου και τα γέλια του με τους γονείς του, με τη γιατρο, με μας περιμένοντας και σκέφτομαι πως υπαρχει ελπιδα… Για ολα τα παιδάκια εκει εξω που παλεύουν ρε γμτ!

  2. Ο/Η tanja@the green mixer λέει:

    Ωραία ξεκινήσαμε την ανάγνωση και μετά όπως γράφει η από πάνω, παγώνεις…..
    #υγεία

Σχολιάστε

