Γυαλούμπας (ο).

2

Μεταξύ των άλλων προβλημάτων που έχω (οκ δεν με λες και σε τζάμι κατάσταση) είναι ότι από τα 11 μου χρόνια, είμαι ένας ταλαίπωρος μύωπας. Θυμάμαι σαν χτες την πρώτη φορά που φόρεσα γυαλιά μυωπίας και την καζούρα που άκουσα (ήταν σκληρά τα παιδιά σε αυτή την ηλικία σε οτιδήποτε παρέκλεινε από την συνηθισμένη συμπεριφορά) όμως ακόμα πιο πολύ θυμάμαι την συγκίνηση (ναι πραγματική συγκίνηση!) όταν μπόρεσα να δω για πρώτη φoρά καθαρά, φωτεινά τα πάντα, με λεπτομέρειες. Αυτή η αίσθηση της πρώτης φοράς που βλέπεις κανονικά δεν ξεχνιέται και δεν ξεπερνιέται ποτέ, μην σου πω πως την ξαναζείς πολλές φορές στη ζωή σου απλά τότε «βλέπεις» κανονικά, παλιές καταστάσεις  (αλλά αυτό είναι θέμα για άλλο ποστ).

      Νεότερη είχα ακόμα μεγαλύτερους βαθμούς μυωπίας και με τα χρόνια μίκρυναν απλά η πλήρης εξάρτηση από τους φακούς επαφής, έχει αδρανήσει τελείως τα μάτια οπότε και μικρότερη μυωπία που έχω, βλέπω  χειρότερα . Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα , να μεγαλώνει η λίστα με τα ευτράπελα που μου συμβαίνουν λογω του ξερού μου κεφαλιού ( στάνταρ παράμετρος) και λόγω των άχρηστων ματιών μου.

      Όπως για παράδειγμα, νομίζω πως ακόμα και μετά από τόσα χρόνια οι κάτοικοι  γνωστού κυκλαδίτικου νησιού θα συζητάνε για την Αστέρω που γυρνοβολούσε στην παραλία σχεδόν επί τρεις ώρες σαν χαμένη. Άντε να τους εξηγήσεις πως ρε φίλε αποφάσισες να πας με γυαλιά μυωπίας στη θάλασσα, ας όψεται που γύρισες μια ώρα πριν πας για μπάνιο από τα ξενύχτια και οι φακοί ήταν out of service.Ρίχνεις νερό στα μούτρα να συνέλθεις από το ξενύχτι, ντύνεσαι θεά της παραλίας, βάζεις γυαλούμπα  και ξεκινάς . Αυτό που δεν έχεις υπολογίσει είναι πως για να μπεις στη θάλασσα πρέπει να βγάλεις το γυαλί.. και άντε μπήκες στη θάλασσα, πως θα βρεις το δρόμο της επιστροφής; Ε εκεί σε θέλω μοναδικέ μου αναγνώστη. Αυτό έπαθα η δύσμοιρη, βουτώ την κορμάρα μου (μιλάμε για κορμάρα τότε, μην βλέπεις τώρα που έπεσα κατηγορία στα καλλιστεία!), παλεύω με τα κύματα (ούτε καν απλά το γραφώ για να ανεβεί το σασπένς!) και λέω να γυρίσω στην παρέα στην παραλία. Αμ δε που θα τους ξαναβρώ! Όλες οι παρέες επιστρέφοντας από τη βουτιά, μου φαίνονταν ίδιες :θολές παρέες κάτω από ομπρέλες και κυρίως χωρίς πρόσωπα. Μετά από τρεις αποτυχημένες προσπάθειες να βρω την παρέα μου (μια από τις προσπάθειες ήταν σε μια ομπρέλα
που πώς να το πω, η συνοδός του κυρίου όλα τα θεωρούσε ύποπτα!), με κυρίεψε η απελπισία πως θα μείνω για πάντα στην παραλία και θα με βρουν  το χειμώνα καλυμμένη με φύκια (το φύκι αδυνατίζει έτσι 😉 ) περιμένοντας να έρθουν να με βρουν. Προσπάθησα να μείνω ψύχραιμη και για αυτό πήγα στο beach bar και παρήγγειλα ποτό, λέω κάποια στιγμή θα με ψάξουν . Άργησαν να με ψάξουν η αλήθεια είναι και είχα πανικοβληθεί τόσο που ήμουν έτοιμη να κάνω ανακοίνωση μέσω μεγαφώνου «χάθηκε 30χρονη γκαβή, είναι στο μπαρ γκαβή και τύφλα τώρα», όμως λίγο πριν την απόλυτη ξεφτίλα της ανακοίνωσης, τσουπ ήρθαν και  με μάζεψαν.

        Μια άλλη φορά όμως την απόλυτη  ξεφτίλα δεν την απέφυγα: διένυα περίοδο «θα γυμνάσω τα μάτια μου, κάπου το διάβασα και θα κυκλοφορώ όσο πιο συχνά μπορώ χωρίς φακούς επαφής και χωρίς γυαλιά φυσικά»..χμμμ….λατρεμένη περίοδος! Αποφασίζω να πάω για ποτό, νύχτα σε μπαρ χωρίς γυαλιά (ποιος εγώ που βάζω γυαλί και στην νυχτερινή επιδρομή στο ψυγείο μπας και χάσω το ψυγείο, ποιος εγώ!), ευτυχώς θα ερχόταν να με πάρει ο συνοδός από το σπίτι (ναι μαρί, λύσσαξες, πρώτο ραντεβού με τύπο, είπαμε λατρεμένη περίοδος 😉 ). Πάμε στο μπαρ, καθόμαστε, εγώ εξηγούμαι με τον τύπο πως είμαι σε μια περίοδο πειραματισμού με τα μάτια μου και κουράγιο μαζί μου που έμπλεξες, η νύχτα κυλάει..βαρετά θα έλεγα, θέλω να φύγω..λέω πάω τουαλέτα για να το σκάσω, καταλαβαίνω πως είναι δύσκολο να βρω την τουαλέτα χωρίς γυαλιά, πόσο μάλλον να το σκάσω και μετά από μισάωρη περιπλάνηση σε ένα μπαρ 200 τμ (ναι, χάθηκα δεν μπορούσα να δω που ήταν ο άλλος) βρίσκω μια δικαιολογία » θυμάσαι το πείραμα  με τα μάτια μου που σου έλεγα; Ε έσκασαν οι αντιδραστήρες και πήρε φωτιά η αποθήκη του Τσάρλυ, πρέπει να φύγω» και φεύγω… όμως κάνε σκηνικό : μισότυφλη, με δυο ποτάκια και όχι συνηθισμένη να κυκλοφορεί χωρίς αμάξι. Δεν θέλω να μπω σε λεπτομέρειες απλά σου λέω πως κάθε χρόνο, τέτοια μέρα κάνω φανουρόπιτα α) που βρήκα το σπίτι μου έστω και μετά από ώρες και β)που γλύτωσα από το μάπα που με παράτησε γκαβή γυναίκα μέσα στην νύχτα #ετσιειμαι εγωβγαινωκαιαποπανω.

            Μια άλλη λατρεμένη εμπειρία μυωπίας είναι στο κάμπινγκ, καλοκαίρι, να σου σπάνε την πρώτη μέρα τα γυαλιά μυωπίας. Όμορφα, απλά να βάλεις στο νου σου πως κάποια στιγμή που πέφτεις για ύπνο, βγάζεις τους φακούς άρα κινείσαι αυτόνομος σκοπευτής #οτι_να_ναι δηλαδή   . Αυτό σημαίνει πως αν μέσα στην νύχτα θες για κάποιο λόγο να πας τουαλέτα, πρέπει να διασχίσεις όλο το κάμπινγκ, να κάνεις τη  δουλειά σου και να ξαναγυρίσεις στη σκηνή σου. Ναι καλά, νόμιζες..τα μισά τα κάνεις, την επιστροφή τσου! Αυτό που ξέρω πάντως είναι ότι ποτέ δεν μπόρεσα να θυμηθώ το πρωί σε ποιές σκηνές έμπαινα κάθε βράδυ γιατί απλά ΔΕΝ ΤΙΣ ΕΙΧΑ ΔΕΙ ΚΑΝ. Υποθέτω όμως πως μπήκα σε αρκετές αν κρίνω από τα τσατισμένα καλημέρα το πρωί στο εστιατόριο.

            Και αφήνω για το τέλος τη μέρα που πήγα να γεννήσω το κοριτσάκι μου, που επειδή δεν φορούσα τους φακούς και επειδή είχα ανασφάλεια πως θα χάσω έστω ένα δευτερόλεπτο και δεν θα την βλέπω (στην κυριολεξία) ζήτησα και μου κόλλησαν με ταινία τα γυαλιά στο στέρνο  και τα είχα συνέχεια μαζί μου και ήμουν στις ωδίνες η τρελή με τα γυαλιά με τα τσιρότα στο στέρνο. Η΄την πρώτη νύχτα στο δωμάτιο που κοιμόμουν αποκαμωμένη από την κούραση της ημέρας και την εμπειρία  και κάποια στιγμή μέσα στη μαύρη νύχτα νιώθω κάτι να κινείται, ανοίγω τα μάτια, εννοείται βλέπω θολά, μια σιέλ σκιά, είναι ένας άντρας με σιέλ ρούχα και σκουφί, σκύβει πάνω μου και μου χαϊδεύει το κεφάλι και ακολουθεί ο διάλογος : «πέθανα και είσαι ο Άγγελος που με υποδέχεται; Δεν θέλω να πεθάνω, μόλις γέννησα!!», «δεν πέθανες παιδί μου, ο γιατρός σου είμαι, είχα χειρουργείο, είμαι με τη στολή, ήρθα να σε δω αν είσαι καλά!» ..γελάς ε; και εκείνος οπότε με βλέπει και το θυμάται.

           Όπως καταλαβαίνεις μοναδικέ  μου αναγνώστη, έχω περάσει άπειρα ξεφτιλίκια κυρίως από το αγύριστο κεφάλι μου οπότε σκέφτηκα να  δώσω και μερικές συμβουλές / ιδέες  σε όσους η ζωή τους έφερε στο κατώφλι της μυωπίας. Παρακάτω θα βρεις συμβουλές που πρόεκυψαν από περιστατικά( χωρίς φακούς επαφής η’ γυαλιά μυωπίας )που έχουν συμβεί σε μια φίλη, όχι σε μένα (γκουχου-γκουχου) και που  ίσως σε γλυτώσουν στο μέλλον, άγνωστε μύωπα φίλε και συνοδοιπόρε  :

  • Βάζουμε πάντα σε κομβικά σημεία τα γυαλιά κατά τη διάρκεια της νύχτας. Ξέρουμε πχ ότι 5 εκατοστά από το δεξί μας χέρι πάνω στο κομοδίνο είναι τα γυαλιά μυωπίας η’ στο δεξί χέρι όπως μπαίνεις στο μπάνιο. Αλλιώς παίζει να περπατάμε στα τύφλα μέσα στο σκοτάδι και να πατάμε σκύλους, ρούχα, το αγόρι μας που μας κάνει πλάκα και ξάπλωσε στο πάτωμα να δει αν θα το δούμε κλπ. Επίσης και στο ίδιο στάτους, δεν κλείνουμε πόρτες που θα χρειαστεί να τις περάσουμε στη διαδρομή κρεβάτι-μπάνιο, κρεβάτι-κουζίνα..δεν θα τις δεις μέσα στην τύφλα σου, ΕΠΑΝΑΛΑΜΒΑΝΩ ΔΕΝ ΘΑ ΤΙΣ ΔΕΙΣ!
  • Στις σκηνές σεξ που δεν φοράς φακούς επαφής (υποθέτω δεν φοράς γυαλιά κιόλας αλλιώς θα κάνω άλλο ποστ για το πώς κάνουμε σεξ για να είμαστε και σέξι, αν με πιάνεις )έχε στο νου σου πως ο σύντροφος δεν βλέπει αυτό που βλέπεις εσύ, μια θολούρα παντού, είσαι θεά κούκλα μου, δεν φαίνεται ούτε κυτταρίτιδα ούτε τίποτα, φτου  σου μάνα μου. Τσου, εκείνος δεν είναι γκαβός, τα βλέπει όλα οπότε στήσου ανάλογα 😉
  • Αν έχεις ραντεβού, φόρα τους φακούς πριν κάνεις μπάνιο και βαφτείς! Γιατί ξύρισμα ποδιών χωρίς φακούς δεν παίζει (με γυαλιά δεν αντέχετε η θολούρα από υδρατμούς!) άσε που για να κάνεις μακιγιάζ πρέπει να βρεις καθρέφτη που να κολλά στη μούρη (για να βλέπεις) και να σου αφήνει και τα δυο χέρια ελεύθερα για να βάφεσαι #χλωμό. Άρα αν δεν θες να βγεις με μισές γάμπες αξύριστες, τσιρότα από κόψιμο και βαμμένη σαν drug queen πριν το σόου (δεν έχει συμβεί σε μένα είπαμε, σε μια φίλη!), βάλε φακούς πριν  τις προετοιμασίες.
  • Όταν ο έρωτας της ζωής σου, σου χώσει στο στόμα σοκολατάκι μετά από παρτίδα σεξ, βάλε γυαλί να τσεκάρεις μήπως το σοκολατάκι έχει μέσα πορτοκάλι και αρχίσεις τα ξεράσματα και έχετε άλλα αποτελέσματα από τα σεξουαλικώς αναμενόμενα.
  • Βάζε, το χειμώνα τουλάχιστον, χαλιά και μοκέτες στο σπίτι. Είναι ένα ωραίος τρόπος να προσανατολίζεσαι στο χώρο στα τυφλά «α τέλειωσε το χαλί, είμαι στην κουζίνα, τέλειωσε η μοκέτα, είμαι στο χωλ, τέλειωσε το κιλίμι είμαι στο σαλόνι κοκ» .
  • Όταν έχεις μωρό στην κούνια μην βάζεις μαζί του και λούτρινα ογκώδη κουκλάκια. Παίζει να πας χωρίς γυαλιά, να δεις το καμάρι σου μέσα στη νύχτα και επί μισάωρου και χωρίς να το έχεις πάρει χαμπάρι, να χαϊδεύεις τον ντυμένο λούτρινο κούκλο και όχι το μωρό σου και μετά να ντρέπεσαι να το παραδεχτείς και στον άντρα σου.
  • Μην δίνεις περιουσίες γα γυαλιά μυωπίας. Σπάνε συνέχεια..ιδίως αν στα τραβολογάει ένα τρίχρονο και τα φοράει στο σκύλο σας.
  • Μην ξεκινάς να δεις ταινία χωρίς να φοράς τίποτα από φακούς και γυαλιά, με μόνη υπόσχεση πως θα σου διαβάζει ο άλλος τους υποτίτλους. Αρχικά δεν θα δεις χριστό και δεύτερον ο άλλος κάποια στιγμή θα βαρεθεί να διαβάζει και δεν θα μάθεις ποτέ το τέλος της ταινίας.
  • Όταν τινάζεις το πάπλωμα και δεν φοράς γυαλιά, ψηλάφησε το πάπλωμα με τα χέρια για να σιγουρευτείς πως είναι μόνο πάπλωμα. Καμιά φορά μπορεί να είσαι έτοιμη να τινάξεις το πάπλωμα στο μπαλκόνι, να ακούσεις  αναστεναγμό  μέσα  από το πάπλωμα και να σώσεις το σκύλο σου από βέβαιο θάνατο με ελεύθερη πτώση.
  • Και τέλος, μην νιώθεις άσχημα όταν στο δρόμο ακούς ατάκες «είσαι στραβή μαντάμ:». Απάντα και εσύ «είσαι μλκς κύριος;» και θα είσαι η απόδειξη πως μπορεί να υπάρξει ειλικρινή επικοινωνία μεταξύ άγνωστων 😉

       Μετά από όλα αυτά θα μου πεις γιατί δεν κάνω εγχείρηση; Το ίδιο με ρωτά  και ο τύπος  που αγοράζω φακούς επαφής και υγρά. Γιατί φοβάμαι είναι η απάντηση, ναι εγώ που τρώω 3 πιτόγυρα στην καθισιά μου και δεν φοβάμαι που ο πισινός μου έχει γίνει σαν την πλατεία συντάγματος, φοβάμαι μια απλή, καθημερινή επέμβαση. Και όλο το τρενάρω και όλο δικαιολογίες βρίσκω  και έφτασα σχεδόν στην ηλικία που θα φορέσω και πρεσβυωπίας γυαλιά οπότε παράτα τα , πάλι στην ανάγκη των γυαλιών θα είμαι άρα δεν κάνω επέμβαση #φαύλος_κύκλος

 

     Όλο το παραπάνω έχει γραφτεί πρωτίστως  για να σε διασκεδάσει, για να σε ευαισθητοποιήσει και να μάθεις τα παιδιά σου (και εσένα, ποτέ δεν είναι αργά!) να προσέχουν τα ματάκια τους αλλά κυρίως για να δείξει στους εφήβους πως οκ, είσαι γυαλούμπας, μην μασάς από καζούρες και τα σχετικά..εμείς οι μύωπες είμαστε τα καλύτερα παιδιά και με τις πιο αστείες εμπειρίες!

 

Υ.Γ1. Βγήκε λίγο μεγάλο το κείμενο, σχώραμε, τα είπα και ησύχασα όμως.

Υ.Γ2. Το διαβάζεις ακούγοντας αυτό.

 

 

 

About mamasdoanddonts

Είμαι το τρίτο παιδί μιας χαρούμενης -την λες και έτσι - οικογένειας που πριν από σχεδόν 40 χρόνια τη γέμισε χαρά με τον ερχομό της. Σαν φοιτήτρια σύχναζα στα στέκια του Οικονομικού Πανεπιστημίου -ενίοτε έμπαινα και μέσα με λίγη τύχη και περισσότερο σπρώξιμο -αν και τελικά τα οικονομικά δεν έκλεψαν την καρδιά μου. Τα τελευταία 14 χρόνια η ζωή μου είναι χωρίστρα μεταξύ του περιποιούμαι το αγόρι που αγαπώ και το πουλάω/ αγοράζω σπίτια... Όχι δεν έγινα επενδυτής... Είπαμε τα οικονομικά/οικονομία/μαζεύω πέντε φράγκα δεν έκλεψαν ποτέ την κάρδια μου, ούτε την φλέρταραν μην σου πω! Μεσίτρια έγινε και το αγάπησα πιότερο και από τον καφέ μετά από σαββατιάτικη βόλτα στα μαγαζιά με φίλες. Τα τελευταία πέντε χρόνια έχει έρθει στη ζωή μου το Λυδόνι-χελιδόνι που φέρνει την άνοιξη -μην με ρωτάς γιατί χελιδόνι, την άνοιξη όμως την έφερε σίγουρα. Επίσης αγαπώ μέχρι τρέλας τις φίλες μου (μαύρο ψωμι#κατι_δικα_μας), τον πατέρα Λυδονίου , το Λαρόνι- μακαρόνι ( το δεύτερο τριχωτό και τετράποδο παιδί μου),το σέρφινγκ (στο Ίντερνετ Παναγία μου , θεός φυλάξει), το shopping και ότι λατρεύουν τέλος πάντων οι γυναίκες που ακόμα δεν έχουν βρει το τέλειο ζευγάρι παπούτσια και το ιδανικό χρώμα μαλλιών. Υ.Γ. : σβήστα όλα και κράτα το Λυδόνι... Αρκεί !
This entry was posted in Εμπειρίες and tagged , , , . Bookmark the permalink.

Σχολιάστε

