Στο πρώτο ραντεβού, δίπλα. (Α΄μερος)

restaurant-meal

      Πριν μερικές μέρες πήγαμε οικογενειακώς για φαγητό με συγγενείς μας..χμ, σου ακούγεται ήδη ύποπτο αυτό ε; Έλα παραδέξου το, έχω μοιραστεί μια και μόνη φράση μέχρι εδώ και ήδη έχεις πει «ωχ» δυο φορές… έτσι δεν είναι; Ναι  μωρέ και έχεις δίκιο, σαν παρέα αν μας έβλεπε ένας μεγάλος συγγραφέας , μόνο φαρσοκωμωδία θα έγραφε.

      Έχουμε ένα θείο (σκέτη γλύκα!) που ζει  χρόνια στο εξωτερικό και κάθε καλοκαίρι έρχεται για δυο μήνες διακοπές στην Ελλάδα, ε αυτό ήταν το αποχαιρετιστήριο γεύμα. Διαλέγουμε ένα σχετικά καλό εστιατόριο (οριακά κυριλέ, θα καταλάβεις γιατί) γιατί γενικά ο θείος ξέρει από καλό φαγητό και πάμε όσοι πιστοί είμαστε διαθέσιμοι (συνήθως οι ίδιοι και οι ίδιοι!). Ο θείος όπως είπα είναι σκέτη γλύκα, δυο λέξεις. ..και σκέτη και γλύκα για να τονίσω το μέγεθος, είναι όσο γκρινιάρης πρέπει ( μένει δυο μήνες , στις 50 μέρες αρχίζεις και δεν αντέχεις), είναι φωνακλάς , ξέρει τι θέλει και συνήθως δεν ησυχάζει αν δεν το βρει.

      Είμαστε όλη η παρέα 8 άτομα , τρεις στην ηλικία μου (άσε μας κουκλίτσα μου που θα στην πω κιόλας ) και 5 μεγάλοι  (αυτό που κοντεύω να βγω στη σύνταξη και ακόμα τους συγγενείς του λέω «οι μεγάλοι», παλιμπαιδισμός γιατρέ μου;), πιάσαμε κεντρικό τραπέζι και αρχίσαμε την κουβέντα… Χμμμ, κουβέντα σε μια παρέα με μέσο όρο ηλικίας  τα 65 χρόνια σημαίνει, φωνάζουμε όλοι μαζί (ιδίως αν υπάρχει και κληρονομικό χάρισμα στο είμαι «περήφανος στα αυτιά») μέχρι να κερδίσει η’  αυτός που έχει πιο δυνατή φωνή η’ αυτός που κάθεται στην πιο κεντρική θέση και ακούγεται καλυτέρα  #οτι_έρθει_πρώτο. Επίσης σε μια τέτοιας μορφής παρέα, τσακώνονται εύκολα … μια τα φάρμακα της πίεσης που προκαλούν νεύρα, μια η ένταση του αποχωρισμού , μια το άτιμο το DNA,μια η οικονομική κρίση ( παντού κολλά η οικονομική κρίση), ανεβαίνουν οι τόνοι και γίνεται ο χαμός σε δευτερόλεπτα.

      Στο σημείο της κορύφωσης ενός καυγά , για ένα ζήτημα όπως το αν  τρώγεται η πέρκα με σως μουστάρδας η’ σε λαδόκολλα η’ αχταρμά όλα ,σε αυτό ακριβώς το σημείο και ψάχνοντας την κρυμμένη κάμερα από τηλεπαιχνίδι (δεν μπορεί ρε φίλε να είναι αλήθεια όλα αυτά που ζω, κάποιος το έχει στήσει όλο το σκηνικό!) βλέπω ένα τραπέζι για δυο άτομα ακριβώς δίπλα μας, κενό.. και λέω από μέσα μου (σιγά μην με άκουγε και  κανείς αν το έλεγα από έξω μου)  «ε ρε ποιο τυχερό ζευγάρι θα κάτσει δίπλα μας;»…και πριν προλάβω να τελειώσω τη φράση (στα κομμάτια, δεν έλεγα να χωρίσει ο Μπέκαμ και να πέσει στον έρωτα μου; #κατι_δικα_μου) το ζεύγος του δίπλα τραπεζιού εμφανίστηκε …

       Εκείνος ήταν γύρω στα 30-35, είχε βάλει ότι πιο καλό είχε στην ντουλάπα και το είχε κουράσει μια χαρά… όλα στην πένα και  ίσως να είχε κάνει και μανικιούρ (ναι ξέρω, μπλιαχ!). Παρόλο αυτά θα έλεγε κανείς  πως τιμούσε το ραντεβού και με δυο τρία ποτά παραπάνω ίσως και να έλεγε «ε ρε φίλε, τι μπάνικος τύπος είναι αυτός!». Η κοπέλα από την άλλη..χμμμ..η κοπέλα από εμφάνιση ήταν μια χαρά… μακρύ, μαύρο μαλλί κομμωτηρίου (ευτυχώς με πήρε εγκαίρως και πρόλαβα τη Σούλα, Μαίρη μου, αλλιώς θα πήγαινα με χάλι μαλλί, μα καλά δεν μπορούσε να πάρει τηλέφωνο νωρίτερα ;), μαύρο φόρεμα (τα ξέρουμε και εμείς τα SOS κυρία μου!) και πολύ ωραίες γόβες…και αυτή μανικιούρ αλλά με βάψιμο κιόλας (ασφαλές γαλλικό, το πιασες;) και τσάντα γνωστής-φίρμας-αυτό-το-μικρό-που-έχουμε-όλες. Όλα όμως τα λεφτά και ο μόνος λόγος που κάθομαι νυχτιάτικα και γράφω για τούτο το ζευγάρι ήταν το ύφος της κυρίας… Η τύπισσα μπήκε με ύφος  «κάντε λίγο στην άκρη  και φτύστε την τσίχλα σας, έρχεται η βασίλισσα της ξινίλας» ….ναι μα το Θεώ, ο τύπος δεν έπρεπε να την πάει για φαγητό, για χωνευτικό έπρεπε να την πάει κατευθείαν (χαχα, κλαίω, ελπίζω να το έπιασες το χοντροκομμένο χιούμορ μου) .

      Κάθονται δίπλα μας, δεν τρελάθηκαν με την ιδέα. Δεν τους παρεξηγώ άλλωστε γιατί μας έτυχαν και σε στιγμή ανάλυσης των συντάξεων και του συστήματος  υγείας Ευρώπης και Αμερικής …ε ναι, είχε θεματάκι η υπόθεση.  Αρχικά σίγουρα μας άκουγαν ΚΑΙ στην Ευρώπη ΚΑΙ λιγουλάκι και στην Αμερική από τις φωνές μας, όμως το κυριότερο ήταν πως το τραπέζι μας πλέον είχε χωριστεί σε δυο παρατάξεις και ήταν λίγο πριν αρχίσουν να πετούν ο καθένας την πετσέτα του στα μούτρα του άλλου. Είπα δυο παρατάξεις; Α όχι, τρεις! Ήταν και η δική μου ανεξάρτητη-κατεβαίνω χωρίς υποστήριξη από κανένα- παράταξη που αφού είδε πως  με τις συντάξεις δεν βγάζει άκρη (χλωμό αν θα  πάρω και σύνταξη ποτέ άλλωστε ), ασχολιόταν με το διπλανό ζευγάρι #δεν_εχω_καλυτερο

(συνεχίζεται)

About mamasdoanddonts

Είμαι το τρίτο παιδί μιας χαρούμενης -την λες και έτσι - οικογένειας που πριν από σχεδόν 40 χρόνια τη γέμισε χαρά με τον ερχομό της. Σαν φοιτήτρια σύχναζα στα στέκια του Οικονομικού Πανεπιστημίου -ενίοτε έμπαινα και μέσα με λίγη τύχη και περισσότερο σπρώξιμο -αν και τελικά τα οικονομικά δεν έκλεψαν την καρδιά μου. Τα τελευταία 14 χρόνια η ζωή μου είναι χωρίστρα μεταξύ του περιποιούμαι το αγόρι που αγαπώ και το πουλάω/ αγοράζω σπίτια... Όχι δεν έγινα επενδυτής... Είπαμε τα οικονομικά/οικονομία/μαζεύω πέντε φράγκα δεν έκλεψαν ποτέ την κάρδια μου, ούτε την φλέρταραν μην σου πω! Μεσίτρια έγινε και το αγάπησα πιότερο και από τον καφέ μετά από σαββατιάτικη βόλτα στα μαγαζιά με φίλες. Τα τελευταία πέντε χρόνια έχει έρθει στη ζωή μου το Λυδόνι-χελιδόνι που φέρνει την άνοιξη -μην με ρωτάς γιατί χελιδόνι, την άνοιξη όμως την έφερε σίγουρα. Επίσης αγαπώ μέχρι τρέλας τις φίλες μου (μαύρο ψωμι#κατι_δικα_μας), τον πατέρα Λυδονίου , το Λαρόνι- μακαρόνι ( το δεύτερο τριχωτό και τετράποδο παιδί μου),το σέρφινγκ (στο Ίντερνετ Παναγία μου , θεός φυλάξει), το shopping και ότι λατρεύουν τέλος πάντων οι γυναίκες που ακόμα δεν έχουν βρει το τέλειο ζευγάρι παπούτσια και το ιδανικό χρώμα μαλλιών. Υ.Γ. : σβήστα όλα και κράτα το Λυδόνι... Αρκεί !
This entry was posted in Εμπειρίες, Σχέσεις and tagged , , , , , . Bookmark the permalink.

One Response to Στο πρώτο ραντεβού, δίπλα. (Α΄μερος)

  1. Παράθεμα: Στο πρώτο ραντεβού, δίπλα. (B” μέρος) | mamas do and dont's

Σχολιάστε

