Ο παππούς μου το αστεράκι.

unnamed

     Ο μπαμπάς μου γεννήθηκε πριν 83 χρόνια, παιδί της κατοχής , μεγαλωμένος μέσα σε κακουχίες και πείνα, αναγκάστηκε να παρατήσει το  σχολείο στις πρώτες  τάξεις του δημοτικού για να ζήσει την οικογένεια του.

    Σαν μικρό παιδί, πιτσιρίκι, έχει  πουλήσει στους δρόμους της Αθήνας και του Πειραιά ότι μπορεί να πουλήσει ανθρώπινος νους, έχει κάνει όλα τα κόλπα και τα τερτίπια των πλανόδιων πωλητών, έχει μαγέψει η’ και κοροϊδέψει  τους πάντες προκειμένου να βγάλει ένα μεροκάματο.

    Έχει δουλέψει πιότερο από όποιον άλλον άνθρωπο γνωρίζω στη γη , έχει δουλέψει για τρεις ζωές μπορώ να σου πω,  έχει ξεκινήσει με ούτε ένα βρακί στον κώλο του, έχει μεγαλουργήσει επίσης για τρεις ζωές  και έχει ξαναπιάσει πάτο.. όμως και πάλι στα 83 του χρόνια έχει κουράγιο να ξεκινήσει πάλι από το μηδέν και να τα δημιουργήσει όλα από την αρχή ξανά.

    Ο μπαμπάς μου έχει χάσει πολύ νέος τον 20χρονο αδελφό του, έχει πονέσει πολύ για αυτό, έχει αγαπήσει πολύ τη μάνα μου και είναι περήφανος για την οικογένεια  τους με τα  τρία παιδιά και τα τέσσερα εγγόνια.

     Ο μπαμπάς μου σιχαίνεται τη σύνταξη, λατρεύει να παίζει πόκα και κουμ καν, θεωρεί φαγητό  μόνο ότι τρώγεται με κουτάλι και μόνο, δεν έχει φορέσει ποτέ ρολόι χεριού, είναι ο χειρότερος οδηγός  που έχει γεννήσει η φύση τούτη , 40 χρόνια στο ίδιο σπίτι και ακόμα δεν ξέρει που βάζουμε τι, θεωρεί πως το πιο σύντομο ανέκδοτο του κόσμου είναι η «πινέζα» και γελάει μέχρι δακρύων, ξυπνάει με το πάτημα της γάτας αλλά μπορεί να του πεις είκοσι φορές το ίδιο πράγμα και ας είσαι δίπλα του και να μην ακούσει τίποτα, λατρεύει τις ταινίες του Ξανθόπουλου και θεωρεί πως οι διακοπές είναι χάσιμο χρόνου και σαν την ηδονή της εργασίας δεν υπάρχει.

    Ο μπαμπάς μου προχθές αποφάσισε να αποχωρήσει από τον τόπο τούτο, να πάει να συνεχισει τον αγώνα του για δημιουργία κάπου αλλού, καλυτέρα!

    Όταν με ρώτησε το Λυδόνι πότε θα ξαναδεί τον παππού της , της είπα πως επειδή ένιωθε κουρασμένος από την αρρώστια που τον ταλαιπωρούσε τον τελευταίο καιρό, αποφάσισε να πάει να ζήσει σε εκείνο το αστεράκι, εκεί ψηλά στον ουρανό, που θα νιώθει ευτυχισμένος και γερός.

«Στο πιο φωτεινό μαμά;»

«Στο πιο φωτεινό αγάπη μου!»

Και αυτό ελπίζω….

 

Αφιερωμένο στα αδέρφια μου!

 

https://www.youtube.com/watch?v=G1Mw-R1nubM

About mamasdoanddonts

Είμαι το τρίτο παιδί μιας χαρούμενης -την λες και έτσι - οικογένειας που πριν από σχεδόν 40 χρόνια τη γέμισε χαρά με τον ερχομό της. Σαν φοιτήτρια σύχναζα στα στέκια του Οικονομικού Πανεπιστημίου -ενίοτε έμπαινα και μέσα με λίγη τύχη και περισσότερο σπρώξιμο -αν και τελικά τα οικονομικά δεν έκλεψαν την καρδιά μου. Τα τελευταία 14 χρόνια η ζωή μου είναι χωρίστρα μεταξύ του περιποιούμαι το αγόρι που αγαπώ και το πουλάω/ αγοράζω σπίτια... Όχι δεν έγινα επενδυτής... Είπαμε τα οικονομικά/οικονομία/μαζεύω πέντε φράγκα δεν έκλεψαν ποτέ την κάρδια μου, ούτε την φλέρταραν μην σου πω! Μεσίτρια έγινε και το αγάπησα πιότερο και από τον καφέ μετά από σαββατιάτικη βόλτα στα μαγαζιά με φίλες. Τα τελευταία πέντε χρόνια έχει έρθει στη ζωή μου το Λυδόνι-χελιδόνι που φέρνει την άνοιξη -μην με ρωτάς γιατί χελιδόνι, την άνοιξη όμως την έφερε σίγουρα. Επίσης αγαπώ μέχρι τρέλας τις φίλες μου (μαύρο ψωμι#κατι_δικα_μας), τον πατέρα Λυδονίου , το Λαρόνι- μακαρόνι ( το δεύτερο τριχωτό και τετράποδο παιδί μου),το σέρφινγκ (στο Ίντερνετ Παναγία μου , θεός φυλάξει), το shopping και ότι λατρεύουν τέλος πάντων οι γυναίκες που ακόμα δεν έχουν βρει το τέλειο ζευγάρι παπούτσια και το ιδανικό χρώμα μαλλιών. Υ.Γ. : σβήστα όλα και κράτα το Λυδόνι... Αρκεί !
This entry was posted in Εμπειρίες, Σχέσεις and tagged , , , . Bookmark the permalink.

2 Responses to Ο παππούς μου το αστεράκι.

  1. Ο/Η tassos phylactopoulos λέει:

    …….. και απλά παίρνω το θάρρος να συμπληρώσω, παρόλο τα πολύ λίγα χρόνια που τον γνωρίζω, ότι ήταν ο μοναδικός άνθρωπος που έχω γνωρίσει στην ζωή μου που δεν έχει πει κακό λόγο για κανέναν ποτέ, ούτε καν όταν πια εκνευρισμένος κάποιος του έλεγε «μα τι λες έχει κάνει αυτό και αυτό και το άλλο……» εκείνος πάντα έλεγε «δεν μπορείς να ξέρεις τι περνούσε εκείνη την στιγμή και τον πραγματικό λόγο που το έκανε………………!!!!!!!!!!»

    κοιτάζοντας το πιο λαμπερό αστέρι απόψε, με όση αγάπη έχω αφιερωμένο σε όλους σας, την οικογένεια μου………..!!!

Σχολιάστε

