Παπούτσι παιδικό (το).

IMG_3762

     Ήδη από τον τίτλο αγαπημένοι μου γονείς έχετε σκάσει ένα χαμόγελο και λέω χαμόγελο γιατί τώρα έχετε μια απόσταση από το αντικείμενο, αν όμως ήταν εν ώρα δράσης δεν θα ήταν χαμόγελο.Ας ξεκαθαρίσω τι θέλω να πω – ναι ρε μάνα μου που είσαι μέσα στα ακαταλαβίστικα και κάποιοι στο βάθος κοιμήθηκαν ήδη -. Θεωρώ πως από κατασκευής τα μωρά γεννιούνται με άσβεστο μίσος προς τα παπούτσια. Πώς να στο πω ευγενικά, είναι καταγεγραμμένο στο DNAτους πως ο άνθρωπος πρέπει να κυκλοφορεί ξυπόλυτος και άρα τα παπούτσια του είναι άχρηστα. Και ναι, υπάρχει ένα δίκιο σε αυτήν την θεωρία για την επαφή με τη γη, την ενέργεια και μπλα μπλα μπλα . Όμως αν είσαι η μάνα τούτου του ανθρώπου που έρχεται σε επαφή με τη γη μόνιμα, ε όσο να πεις παίρνεις ανάποδες  στιγμές στιγμές!

       Το Λυδόνι από όταν άρχισε να περιπατάει έδειξε ξεκάθαρα πως το παπούτσι δεν ήταν το αγαπημένο της αντικείμενο στο ντύσιμο, σε αντίθεση με μανούλα που έχει ξοδέψει απίστευτες  εργατοώρες για να χαζεύει παπούτσια στο διαδίκτυο (δεν αναφέρω και τα αντίστοιχα  χρήματα γιατί διαβάζει και το αγόρι μου και καταλαβαίνεις!). Όταν λοιπόν άρχισε  να φοράει παπούτσια και να τα πατάει κιόλας (γιατί εννοείται πως φορούσε πάντα παπουτσάκια ακόμα και όταν ήταν 3 ημερών όμως τότε έκανα κουμάντο μονάχα εγώ!) ξεκίνησαν οι αγώνες επικράτησης του δυνατότερου …ποιανού δυνατότερου; Εκείνης και εμένα φυσικά! Έβαζα εγώ το παπούτσι, το έβγαζε το Λυδόνι, ξαναέβαζα εγώ το παπούτσι, το ξαναέβγαζε το Λυδόνι, ξαναματαέβαζα εγώ  το παπούτσι (μάγκα μου τι πείσμα έχω ώρες ώρες!), το ξαναματαέβγαζε το Λυδόνι, το έτρωγε (και το κάτω, το βρώμικο!) το πέταγε μακριά η’ ακόμα χειρότερο το έκρυβε κάπου που θα χρειαζόμασταν την ScotlandYard για να το βρούμε και άρα με ένα παπούτσι που να πάει το παιδί, άστο ξυπόλυτο. Αυτή η άκρως χαλαρωτική τακτική είχε σαν αποτέλεσμα στο τέλος του πρώτου περπατητού καλοκαιριού του Λυδονίου, το παιδί να ήθελε ενισχυμένο πεντικιούρ  μπας και μαζέψουμε κείνες τις φτέρνες που είχαν σκάσει σαν τον τύπο που νοικιάζει τις ομπρέλες στις παράλιες όλο το καλοκαίρι, τον πατέρα της έξαλλο γιατί «τι από τώρα θα αρχίσουμε τα μανικιούρ πεντικιούρ, ποσά νύχια θα πληρώσω μέχρι τα 18 της;»  και εμένα απογοητευμένη που δεν θα μπορέσω να επεκτείνω την ιντερνετική  μου έρευνα (δεν λέω για ψώνια, βλέπει το αγόρι είπαμε!) και στα παιδικά παπούτσια.

           Μεγαλώνοντας το κορίτσι μου θες επειδή ήρθε ο χειμώνας και κρύωσαν τα ποδαράκια της, θες επειδή βρήκε ένα ζευγάρι που το βολεύτηκε και έλιωσε στα πόδια της, η κατάσταση ηρέμησε. Η’ για να το θέσω πιο  σωστά, πλέον στην τρίτη προσπάθεια έβαζε τα παπούτσια και 7/10 και αυτά που ταίριαζαν στην περίσταση και στον καιρό. Αυτό σημαίνει πως για να φτάσουμε στο σήμερα, έχει βάλει και πέδιλα χειμώνα και σαγιονάρα στο γάμο και μπαλαρίνες στην παραλία με την άμμο, όμως ναι έφτασε με σχεδόν όχι ανοιγμένες φτέρνες και κάλους στα πόδια στο 2014.

         Που πλέον επειδή είναι μεγάλη και επειδή πρέπει να γίνει ανεξάρτητη κλπ κλπ, διαλέγει μόνη της παπούτσια. Και περνάμε ένα τέταρτο κάθε πρωί (και κάθε φορά μέσα στη μέρα που αλλάζει παπούτσια για κάποιο λόγο!) απορρίπτοντας τα  διάφορα παπούτσια για βάσιμους και λογικούς λόγους  « έχει χλωμό χρώμα το λουλούδι πάνω, με ενοχλεί και δεν μπορώ να κάτσω οκλαδόν όταν χρειαστεί , το έχει η Αναστασία σε φούξια, θέλω και εγώ σε φούξια, είναι σφικτό και δεν μπορώ να κουνήσω το νύχι από το μικρό μου δάχτυλο, δεν φόρανε οι πριγκίπισσες αθλητικά, το κούμπωμα δεν ταιριάζει με την τσάντα μου»  και διάφορα άλλα που ειλικρινά  αν  τα δώσω σε εταιρεία ερευνών παπουτσιών , θα καταλήξουν στο πιο άβολο και άσχημο παπούτσι του κόσμου! Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα να περνάμε το χειμώνα με μπαλαρίνες (τις λέει πριγκιπικά παπούτσια) μόνιμα αν γίνεται και το καλοκαίρι με μπαλαρίνες μόνιμα αν γίνεται και φυσικά σε καταστάσεις εντός σπιτιού/ βεράντας / κήπου πάντα, μα πάντα, χειμώνα καλοκαίρι χωρίς παπούτσι.

        Σήμερα ήταν το αποκορύφωμα (και ο λόγος που έγραψα τον πόνο μου εδώ να) αφού με τις πλημμύρες έξω και τις καταιγίδες επέμενε να πάει με σαγιονάρα στο σχολείο (και σορτς-τιράντα). Την έβαλε τη σαγιονάρα όμως πηγαίνοντας στο αμάξι έπεσε σε λακκούβα με νερό, κατάλαβε την πίκρα της λάσπης και γύρισε σπίτι και άλλαξε.

         Το ξέρω πως τζάμπα σκάω και τσακώνομαι, το ξέρω πως και εσύ τα ίδια τραβάς όμως αλήθεια πως δεν  θα έχω διάδοχο στα λατρεμένα ζευγάρια παπούτσια μου και στις αγαπημένες σελίδες παπουτσιών στο Ίντερνετ, πολύ με πονάει.

:-p

 (Η φωτό είναι αληθινή, ντύσιμο για παιδικό πάρτι φίλης της. )

 

About mamasdoanddonts

Είμαι το τρίτο παιδί μιας χαρούμενης -την λες και έτσι - οικογένειας που πριν από σχεδόν 40 χρόνια τη γέμισε χαρά με τον ερχομό της. Σαν φοιτήτρια σύχναζα στα στέκια του Οικονομικού Πανεπιστημίου -ενίοτε έμπαινα και μέσα με λίγη τύχη και περισσότερο σπρώξιμο -αν και τελικά τα οικονομικά δεν έκλεψαν την καρδιά μου. Τα τελευταία 14 χρόνια η ζωή μου είναι χωρίστρα μεταξύ του περιποιούμαι το αγόρι που αγαπώ και το πουλάω/ αγοράζω σπίτια... Όχι δεν έγινα επενδυτής... Είπαμε τα οικονομικά/οικονομία/μαζεύω πέντε φράγκα δεν έκλεψαν ποτέ την κάρδια μου, ούτε την φλέρταραν μην σου πω! Μεσίτρια έγινε και το αγάπησα πιότερο και από τον καφέ μετά από σαββατιάτικη βόλτα στα μαγαζιά με φίλες. Τα τελευταία πέντε χρόνια έχει έρθει στη ζωή μου το Λυδόνι-χελιδόνι που φέρνει την άνοιξη -μην με ρωτάς γιατί χελιδόνι, την άνοιξη όμως την έφερε σίγουρα. Επίσης αγαπώ μέχρι τρέλας τις φίλες μου (μαύρο ψωμι#κατι_δικα_μας), τον πατέρα Λυδονίου , το Λαρόνι- μακαρόνι ( το δεύτερο τριχωτό και τετράποδο παιδί μου),το σέρφινγκ (στο Ίντερνετ Παναγία μου , θεός φυλάξει), το shopping και ότι λατρεύουν τέλος πάντων οι γυναίκες που ακόμα δεν έχουν βρει το τέλειο ζευγάρι παπούτσια και το ιδανικό χρώμα μαλλιών. Υ.Γ. : σβήστα όλα και κράτα το Λυδόνι... Αρκεί !
This entry was posted in Παιδί and tagged . Bookmark the permalink.

Σχολιάστε

