Μια χάρτινη σακούλα.

bag

          Φορώ  φακούς επαφής  πάνω από 25 χρόνια. Μπορώ να γράψω απίστευτα κατεβατά με τις εμπειρίες  και τα ευτράπελα  της γκαβής  ζωής μου όμως εδώ άλλο θέλω να σου πω. Φορώ λοιπόν φακούς επαφής  25 χρόνια και άρα άλλα τόσα χρόνια αγοράζω υγρά για τους φακούς (οι φακοί επαφής απολυμαίνονται καθημερινά σε ένα υγρό προκειμένω να είναι έτοιμοι και καθαροί να φορεθούν την επομένη μέρα, μωρέ όλα εγώ θα στα μαθαίνω πια?) από ένα συγκεκριμένο μαγαζί που συμπαθώ τους ιδιοκτήτες του και επειδή είναι γειτονιά θέλω –έστω και με αυτό το μικρό τρόπο, έστω και έτσι –να τους ενισχύω. Εδώ και 25 χρόνια πάω κάθε μήνα και παίρνω το μπουκαλάκι μου, πληρώνω το τίμημα και αρνούμαι πάντα να πάρω τη χάρτινη  σακούλα (αυτές τις σούπερ κυριλέ που έχουν τα κατάστημα οπτικών) για να το μεταφέρω.Το βάζω στην τσάντα μου η’ σε οποιαδήποτε άλλη σακούλα έχω στα χέρια μου από άλλο μαγαζί  και τελειώνει η υπόθεση.

             Προχθές  ήταν μια από αυτές τις επισκέψεις μου  στο συγκεκριμένο μαγαζί μα με περίμενε μια έκπληξη, ένα μικρό, ολόδικο μου δωράκι!

«Τι είναι αυτό?Δεν γιόρταζα ούτε είχα γενέθλια τώρα τελευταία?»

«Είναι ένα ευχαριστώ.. να προχθές κοιτούσαμε τις καρτέλες μας, είσαι πελάτισσα πάνω από 25 χρόνια. Όσες φορές έρχεσαι αρνείσαι να πάρεις σακούλα! Υπολογίσαμε, απλά για να καταλάβεις το μέγεθος πως έχεις ξεπεράσει τις 400 σακούλες σίγουρα..υπολογίσαμε  και κάτι έξτρα επισκέψεις σου για γυαλιά , για φακούς, για επιδιορθώσεις! Να και είπαμε αυτό σου αξίζει, σαν δώρο…»

          Δεν ήταν το δώρο, αλήθεια δεν ήταν το δώρο…μα συγκινήθηκα!!  Εγώ το ξεκίνησα οικολογικά τύπου  «γιατί να πάρω την σακούλα, δεν την χρειάζομαι, μόνο σκουπίδια δημιουργώ » και μετά το κράτησα επειδή πλέον θεωρούσα πως επιβαρύνω τους φίλους ιδιοκτήτες με ένα έξοδο που εμένα πραγματικά δεν μου προσφέρει τίποτα. Και έφτασα να ξαφνικά στις 400 σακούλες! Εγώ, μόνη μου, σε ένα απλό μαγαζί και μόνο, με μια κίνηση χωρίς σκέψη και χωρίς καθόλου κόπο! Έφτασα να έχω γλυτώσει (από τον πλανήτη και από την τσέπη των ιδιοκτήτων)  400 σακούλες..

         Ναι συγκινήθηκα..Γιατί ξαναθυμήθηκα πως  τελικά  –και βοηθώντας ο ένας τον άλλον- όλοι μαζί μπορούμε!

🙂

 

About mamasdoanddonts

Είμαι το τρίτο παιδί μιας χαρούμενης -την λες και έτσι - οικογένειας που πριν από σχεδόν 40 χρόνια τη γέμισε χαρά με τον ερχομό της. Σαν φοιτήτρια σύχναζα στα στέκια του Οικονομικού Πανεπιστημίου -ενίοτε έμπαινα και μέσα με λίγη τύχη και περισσότερο σπρώξιμο -αν και τελικά τα οικονομικά δεν έκλεψαν την καρδιά μου. Τα τελευταία 14 χρόνια η ζωή μου είναι χωρίστρα μεταξύ του περιποιούμαι το αγόρι που αγαπώ και το πουλάω/ αγοράζω σπίτια... Όχι δεν έγινα επενδυτής... Είπαμε τα οικονομικά/οικονομία/μαζεύω πέντε φράγκα δεν έκλεψαν ποτέ την κάρδια μου, ούτε την φλέρταραν μην σου πω! Μεσίτρια έγινε και το αγάπησα πιότερο και από τον καφέ μετά από σαββατιάτικη βόλτα στα μαγαζιά με φίλες. Τα τελευταία πέντε χρόνια έχει έρθει στη ζωή μου το Λυδόνι-χελιδόνι που φέρνει την άνοιξη -μην με ρωτάς γιατί χελιδόνι, την άνοιξη όμως την έφερε σίγουρα. Επίσης αγαπώ μέχρι τρέλας τις φίλες μου (μαύρο ψωμι#κατι_δικα_μας), τον πατέρα Λυδονίου , το Λαρόνι- μακαρόνι ( το δεύτερο τριχωτό και τετράποδο παιδί μου),το σέρφινγκ (στο Ίντερνετ Παναγία μου , θεός φυλάξει), το shopping και ότι λατρεύουν τέλος πάντων οι γυναίκες που ακόμα δεν έχουν βρει το τέλειο ζευγάρι παπούτσια και το ιδανικό χρώμα μαλλιών. Υ.Γ. : σβήστα όλα και κράτα το Λυδόνι... Αρκεί !
This entry was posted in Εμπειρίες, Σχέσεις and tagged , , . Bookmark the permalink.

8 Responses to Μια χάρτινη σακούλα.

  1. Ο/Η Pink Princess λέει:

    Πόσο δίκιο έχεις και μπράβο σου! Και μπράβο και στους ανθρώπους του καταστήματος που, όχι μόνο το παρατήρησαν, αλλά είχαν και την ευγένεια να σε «ανταμείψουν»!
    Το ίδιο κάνω κι εγώ, στον φούρνο, στο φαρμακείο κλπ.

  2. Ο/Η καιτη λέει:

    φοβερη η κινηση σου αλλα και οι ιδιοκτητες του μαγαζιου που την εκτιμησαν. μπραβο σας!!
    απο παρτυ mamarelax

  3. Ο/Η maria trg λέει:

    Πολύ ωραία πρωτοβουλία!!Μπράβο σου και μπράβο τους!!!ερχομαι απο το λινκ παρτυ

  4. Ο/Η DiaperGifts λέει:

    Μπράβο σου!! Κ εγω συνήθως κυκλοφορώ με την υφασμάτινη τσαντούλα μου…
    Από το πάρτυ του mama relax

Σχολιάστε

