Βόλτα μαζί τους (η’ η ζωή μαζί τους είναι σαν βόλτα).

 

unnamed

       Μου αρέσουν τα βράδια μαζί τους. Μου αρέσουν και τα πρωινά..μ’ αρέσουν όλα μαζί τους τελικά. Να, χτες βράδυ είχαμε βγει, είχαμε καιρό να συναντηθούμε  και οι 5 μαζί. Δεν κάναμε τίποτα σπουδαίο, ένα ποτάκι εδώ δίπλα, μια κουβέντα στα γρήγορα, ποιά να προλάβει να πει τι..και όμως αυτό το απλό, το τίποτε για άλλους,  εμένα είναι ευτυχία.

           Τι εννοείς ποιές είναι οι 5; Δεν σου είπα ε ; Συγχωράμε, το θεωρώ  τόσο δεδομένο που δεν χρειάζεται  εξήγηση. Οι 4 (άρα 5 μαζί με μένα #αστέρι_στα_μαθηματικά) είναι οι κολλητές μου, οι φίλες μου, τα 4 άλλα μου μισά (γιατί αν δεν υπάρχει επιστημονικά το άλλο μας μισό ερωτικά, υπάρχει σίγουρα στο φιλικό επίπεδο και τι μου λες εμένα!). Τις ξέρω σχεδόν 30 χρόνια και όμως νομίζω πως γνωριστήκαμε χτες, κάθε φορά κάτι καινούργιο νιώθω και θεωρώ πώς να « χαίρω πολύ για την γνωριμία» και ξεκινάμε από την αρχή!

           Είναι οι μόνες που ξέρουν όλα όσα φοβάμαι να πω ακόμα και στον ίδιο μου τον εαυτό, οι μόνες που ξέρουν πόσο μακριά φτάνει η καρδιά μου, πόσο γρήγορα σηκώνομαι όταν πέφτω, τι με κάνει ευτυχισμένη και τι με πονά!

           Έχουν υπάρξει δίπλα μου στους μεγάλους έρωτες, στους μεγάλους πόνους, στις χαρές και στις ανείπωτες λύπες. Είναι το πρώτο  τηλεφώνημα (το πρώτο μετά τον Τ.) που θα έκανα για να μοιραστώ κάτι, οτιδήποτε και οποιαδήποτε ώρα της μέρας. Είναι οι μόνες που μου έχουν πει σκληρά λόγια  και ακόμα τις αγαπάω και οι μόνες  που με έχουν επαινέσει τόσο και όμως ακόμα θεωρώ πως δεν τους αξίζω. Οι φίλες μου ξέρουν πως είμαι όταν είμαι χάλια , πως είμαι ερωτευμένη, πως είμαι όταν γελώ με την ψυχή μου. Καταλαβαίνουν τι έχω, ακόμα και με το πρώτο γειά σε υπεραστική κλήση με παράσιτα, ξέρουν τι να πουν για να με βοηθήσουν, νιώθουν πότε κράσαρα και δεν πάει  άλλο. Με έχουν δει να πετώ στα σύννεφα, να σέρνομαι στα πατώματα, να μασάω σίδερα και να φτιάχνω παλάτια στην άμμο. Είναι οι μόνες για τις οποίες  μπορώ να γράψω λίστα με «100 πράγματα που έκανα μαζί σου και δεν θα τα ξεχάσω ποτέ» χωρίς να κωλώσω ούτε σε ένα..και τέλος είναι οι μόνες που διαβάζοντας  άσχετες λέξεις όπως  «κρέπα αρνί-παραδείσιο πουλί-κιθαρίτσες» θα γελάσουν με την καρδιά τους  και θα ξέρουν γιατί .

            Οι φίλες μου-όπως και οι κάθε φίλες για κάθε άνθρωπο-είναι δώρο. Και πρέπει να το τιμάμε και να το δείχνουμε γιατί ωριμάζοντας καταλαβαίνεις πως ο πλούτος –αν υπάρχει-μετριέται κυρίως στο πόσο έχεις αγαπήσει και πόσο έχεις αγαπηθεί από τους ανθρώπους που ήρθαν δίπλα σου. Και μένα ήρθαν σίγουρα αυτές οι 4 και σίγουρα αγαπήθηκα και αγάπησα πολύ!

 

(για τις ΗΙ-5 μου) ❤  

 

About mamasdoanddonts

Είμαι το τρίτο παιδί μιας χαρούμενης -την λες και έτσι - οικογένειας που πριν από σχεδόν 40 χρόνια τη γέμισε χαρά με τον ερχομό της. Σαν φοιτήτρια σύχναζα στα στέκια του Οικονομικού Πανεπιστημίου -ενίοτε έμπαινα και μέσα με λίγη τύχη και περισσότερο σπρώξιμο -αν και τελικά τα οικονομικά δεν έκλεψαν την καρδιά μου. Τα τελευταία 14 χρόνια η ζωή μου είναι χωρίστρα μεταξύ του περιποιούμαι το αγόρι που αγαπώ και το πουλάω/ αγοράζω σπίτια... Όχι δεν έγινα επενδυτής... Είπαμε τα οικονομικά/οικονομία/μαζεύω πέντε φράγκα δεν έκλεψαν ποτέ την κάρδια μου, ούτε την φλέρταραν μην σου πω! Μεσίτρια έγινε και το αγάπησα πιότερο και από τον καφέ μετά από σαββατιάτικη βόλτα στα μαγαζιά με φίλες. Τα τελευταία πέντε χρόνια έχει έρθει στη ζωή μου το Λυδόνι-χελιδόνι που φέρνει την άνοιξη -μην με ρωτάς γιατί χελιδόνι, την άνοιξη όμως την έφερε σίγουρα. Επίσης αγαπώ μέχρι τρέλας τις φίλες μου (μαύρο ψωμι#κατι_δικα_μας), τον πατέρα Λυδονίου , το Λαρόνι- μακαρόνι ( το δεύτερο τριχωτό και τετράποδο παιδί μου),το σέρφινγκ (στο Ίντερνετ Παναγία μου , θεός φυλάξει), το shopping και ότι λατρεύουν τέλος πάντων οι γυναίκες που ακόμα δεν έχουν βρει το τέλειο ζευγάρι παπούτσια και το ιδανικό χρώμα μαλλιών. Υ.Γ. : σβήστα όλα και κράτα το Λυδόνι... Αρκεί !
This entry was posted in Εμπειρίες, Σχέσεις and tagged , . Bookmark the permalink.

One Response to Βόλτα μαζί τους (η’ η ζωή μαζί τους είναι σαν βόλτα).

  1. Παράθεμα: Αγάπη είναι… | mamas do and dont's

Σχολιάστε

