Τρίχινη μπάλα.

IMG_2517

Πριν από 7 χρόνια είχα αποφασίσει πως μετά από 25 χρόνια συντροφιάς με σκύλους, η καριέρα μου θα σταματούσε εκεί. Πριν 7 χρόνια είχα πει πως δεν θα ξαναέβαζα σκύλο στη ζωή μου παρά μόνο αν βρισκόταν κάτω από ιδιαίτερες (και εξαιρετικά δύσκολες) προϋποθέσεις.

Και μια μέρα ,πριν από 7 χρόνια, χτύπησε το τηλέφωνο μου «Είναι ακριβώς αυτό που ψάχνεις, μόνο να..έχει ένα μικρό πρόβλημα στο ποδαράκι του και μάλλον για αυτό δεν το θέλει κανείς. Αν δεν το πάρει κανείς θα το κοιμίσουμε»

Σε δυο μέρες έφευγα ταξίδι για ένα μήνα, πήγα να το πάρω για να μην το κοιμίσουν και μετά βλέπαμε! Το πόδι δεν το  πρόσεξα ποτέ (ούτε και σήμερα)..πρόσεξα μόνο τα μάτια… και έτσι έμεινε!

Εδώ και 7 χρόνια ,υπάρχει μόνιμα μια τρίχινη μπάλα στα πόδια μου κάθε πρωί που ξυπνώ. Μια τρίχινη μπάλα στην αγκαλιά μου τα βράδια που έχει κρύο, μια τρίχινη μπάλα πάνω στις σαγιονάρες μου όταν έχει ζέστη και χώνεται κάτω από το κρεβάτι για να δροσιστεί. Η τρίχινη μπάλα κοιμάται  οπουδήποτε (ποτέ μετά τις 11,30 )αρκεί να έχει επαφή έστω και ένα χιλιοστό με ένα κομμάτι από εμένα η’ με κάτι δικό μου που να θυμίζει «εγώ». Η τρίχινη μπάλα κάθε πρωί , μα κάθε πρωί, με το που θα ανοίξω τα μάτια μου ,χώνεται μέσα στην αγκαλιά και με γεμίζει με φιλιά. Εδώ και 7 χρόνια δεν έχει σταματήσει να με ευγνωμονεί κάθε πρωί απλά και μόνο επειδή ανοίγω τα μάτια μου και θα περάσει άλλη μια μέρα μαζί μου.

            Η τρίχινη μπάλα μας έχει δείξει , 7 χρόνια τώρα , τι θα πει αγάπη , αφοσίωση , οικογένεια , φροντίδα , πίστη. Η τρίχινη μπάλα μας έχει απλώσει σανίδα σωτηρίας όταν χάθηκαν μωρά, όταν έφυγαν η’ ήρθαν νωρίτερα ,όταν μείνανε άδειες αγκαλιές ,όταν υπήρχε πόνος. Ήταν εκεί ,ήταν μόνιμος φύλακας σαν να ήθελε να καλύψει το κενό, να δώσει κουράγιο. Λες και ακόμα και συνέχεια ξεπλήρωνε και ξεπληρώνει εκείνη τη μια φορά που την έσωσα.

            Η τρίχινη μπάλα έχει ξαγρυπνήσει σε κρεβάτια εγκυμοσύνης, σε κρεβάτια αρρώστιας ,σε κρεβάτια πόνου. Έχει γίνει νοσοκόμα ξάγρυπνη μόνο για ένα χάδι. Η τρίχινη μπάλα όμως έχει μοιραστεί και κρεβάτια χαράς , έρωτα, αγάπης και παιχνιδιού..και εκεί πάλι με το ίδιο σθένος μοιραζόταν ότι ένιωθε..πάλι για ένα χάδι.

            Η τρίχινη μπάλα έχει δείξει στο παιδί μας τι είναι να μοιράζεσαι , να νοιάζεσαι , να δείχνεις αγάπη με ένα βλέμμα , να αγαπάς χωρίς λόγια μα με πράξεις , να θεωρείς όλους , τα πάντα ικανά να αγαπήσουν και να αγαπηθούν.«Μαμά δεν θέλω να λένε ζώο τη Λ. Δεν είναι ζώο, είναι ένας άνθρωπος αλλιώς!»

            Η τρίχινη μπάλα έχει έρθει σε μια οικογένεια που την  αγάπησε πολύ,  μάλλον το είχε ανάγκη η οικογένεια αυτό..όμως και εκείνη μοίρασε και μοιράζει απλόχερα τόση χαρά που μόνο συγκίνηση μπορεί να σου φέρνει. Όπως χαρακτηριστικά είπε ο γιατρός που την φροντίζει «Δεν έχω ξαναδεί , 30 χρόνια τώρα, σκύλο να δείχνει τόσο εμπιστοσύνη, αφοσίωση και αγάπη στην οικογένεια που το έχει. Νιώθει τόσο ασφαλής μαζί σας που θα έκανε τα πάντα για σας..»…μα το έχει κάνει ήδη!

            Η τρίχινη μπάλα είναι ένα 7χρονο ευτυχισμένο σκυλάκι…φορές  το ξεχνώ και εγώ πως είναι σκυλάκι..πως είναι ευτυχισμένο με τίποτα!!

Για τα δυο μου Λ. που τα λατρεύω.                                      

            

About mamasdoanddonts

Είμαι το τρίτο παιδί μιας χαρούμενης -την λες και έτσι - οικογένειας που πριν από σχεδόν 40 χρόνια τη γέμισε χαρά με τον ερχομό της. Σαν φοιτήτρια σύχναζα στα στέκια του Οικονομικού Πανεπιστημίου -ενίοτε έμπαινα και μέσα με λίγη τύχη και περισσότερο σπρώξιμο -αν και τελικά τα οικονομικά δεν έκλεψαν την καρδιά μου. Τα τελευταία 14 χρόνια η ζωή μου είναι χωρίστρα μεταξύ του περιποιούμαι το αγόρι που αγαπώ και το πουλάω/ αγοράζω σπίτια... Όχι δεν έγινα επενδυτής... Είπαμε τα οικονομικά/οικονομία/μαζεύω πέντε φράγκα δεν έκλεψαν ποτέ την κάρδια μου, ούτε την φλέρταραν μην σου πω! Μεσίτρια έγινε και το αγάπησα πιότερο και από τον καφέ μετά από σαββατιάτικη βόλτα στα μαγαζιά με φίλες. Τα τελευταία πέντε χρόνια έχει έρθει στη ζωή μου το Λυδόνι-χελιδόνι που φέρνει την άνοιξη -μην με ρωτάς γιατί χελιδόνι, την άνοιξη όμως την έφερε σίγουρα. Επίσης αγαπώ μέχρι τρέλας τις φίλες μου (μαύρο ψωμι#κατι_δικα_μας), τον πατέρα Λυδονίου , το Λαρόνι- μακαρόνι ( το δεύτερο τριχωτό και τετράποδο παιδί μου),το σέρφινγκ (στο Ίντερνετ Παναγία μου , θεός φυλάξει), το shopping και ότι λατρεύουν τέλος πάντων οι γυναίκες που ακόμα δεν έχουν βρει το τέλειο ζευγάρι παπούτσια και το ιδανικό χρώμα μαλλιών. Υ.Γ. : σβήστα όλα και κράτα το Λυδόνι... Αρκεί !
This entry was posted in Εμπειρίες and tagged , , , . Bookmark the permalink.

2 Responses to Τρίχινη μπάλα.

  1. Παράθεμα: Φονικό τσουρέκι. | mamas do and dont's

  2. Παράθεμα: Ένα μισό απόγευμα. | mamas do and dont's

Σχολιάστε

