Του Αγίου Βαλεντίνου ανήμερα.

    Νομίζω πως πιο μικρή – προτιμώ να το λέω όταν ήμουν λιγότερο ώριμη – μου άρεσε αυτή η γιορτή. Ήταν μια αφορμή για να κάνω όλα αυτά τα ζουζουνίσματα που άλλες μέρες ντρεπόμουν – ούτε καν – έλεγα άπειρα σε αγαπώ σε μια μέρα- πες μια ώρα- χωρίς να φοβάμαι πως θα λακίσει ο εκάστοτε γκόμενος –άντεξαν όλοι αυτή τη διαδικασία- και γενικά έκανα λόγω της ημέρας όποια ζουζουνιά σε άλλη στιγμή θα κώλωνα –ούτε καν σου λέω. Μου άρεσαν όλα αυτά, ακόμα ίσως να μου αρέσουν μα νιώθω πως πρέπει να πάω με το κύμα που όλα τα σφάζει και όλα τα μαχαιρώνει  και να τα αφορίσω όλα τούτα..

   Αν λοιπόν , λέω αν να εξηγούμαστε , ήθελα και φέτος να σε πορώσω να ακολουθήσεις τη φωνή της καρδιάς σου (ουουουου) και να ξεχυθείς στους δρόμους ψάχνοντας το τέλειο δώρο για το έτερο ήμισυ (δεν υπάρχει, τσεκαρισμένο, πάντα στο τέλος θέλει το άλλο πουλόβερ που άφησες στο ταμείο του μαγαζιού) θα σου έκανα μια λίστα με δώρα εύκολα , καθημερινά, χειροποίητα που γίνονται από «μέσα σε μια μέρα» μέχρι «μέσα σε ένα λεπτό» .

Για τις Βαλεντίνες που είναι νοικοκυρές (βλ. κάνω λίστα εβδομαδιαία για σουπερ μάρκετ, ξέρω που έφαγα τα λεφτά μου, προγραμματίζω φαγητό και εξόδους ανά μήνα προκαταβολικά ) αρχικά πολύ τις ζηλεύω –αλήθεια- και δεύτερον η ικανότητα τους αυτή τους δίνει την δυνατότητα να «ζωγραφίσουν» τούτη τη μέρα.

1

   

4

7

3

6

Για τις Βαλεντίνες που ψιλοκάνουν όλα  τα παραπάνω τσάτρα πάτρα αλλά που συνήθως βάφουν νύχια την ώρα που πάνε το παιδί στο σχολείο ή κάνουν αποτρίχωση και παράλληλα φτιάχνουν τούρτα γενεθλίων (οκ αυτό δεν θέλω με τίποτα να το κάνω εικόνα), οι ιδέες μου είναι χωρίστρα μεταξύ του είμαι νοικοκυρά και του τι σκατά να φτιάξω που να ναι εύκολο. 

2

5

13

11

Και τέλος για τις αυτές τις γλυκές, έλα στην παρέα μας φαντάρε,  Βαλεντίνες που τώρα πήραν πρέφα ότι μεθαύριο είναι η γιορτή του Άγιου (βοήθεια μας) και είναι στο γραφείο και δεν την παλεύουν με όλα τα παραπάνω, μην σκάτε όμορφες εκτός από αγωνιστικούς χαιρετισμούς, σας στέλνω και ιδέες με υλικά εύκολα (κλέψε τα αν χρειαστεί από το διπλανό γραφείο ) και που μπορεί ακόμα και το παιδί/ ανίψι/περαστικό παιδάκι με ανάλογο χαρτζιλίκι να κάνει.

8

9

10

12

14

15

Αν πάλι ανήκεις σε εκείνη την κατηγορία που δεν πιστεύει καν σε τούτη τη γιορτή και που θεωρείς πως κάθε μέρα πρέπει να γιορτάζουμε τον έρωτα –ναι καλά, κόψε λιγάκι τις παρελάσεις και τους εορτασμούς- αφού συνελθεις από το πολύ καρδούλα μάνα μου, σου λεω πως κράτα τις ιδέες για μια από εκείνες τις χιλιάδες καθημερινές που γιορτάζεις τον έρωτα, ε μα τι να πω!

Καλή επιτυχία στις κατασκευές και καλή διασκέδαση με την παράδοση του δώρου (ελπίζω να με έπιασες 😉 )

Υ.Γ. Αν, λέω αν, δεν προλάβω να φτιάξω τίποτα για το δικό μου Βαλεντίνο, Τασο μου  αυτό το πόστ αφιερωμένο … είδες πόσα πράγματα μπορούσα να σου φτιάξω?

About mamasdoanddonts

Είμαι το τρίτο παιδί μιας χαρούμενης -την λες και έτσι - οικογένειας που πριν από σχεδόν 40 χρόνια τη γέμισε χαρά με τον ερχομό της. Σαν φοιτήτρια σύχναζα στα στέκια του Οικονομικού Πανεπιστημίου -ενίοτε έμπαινα και μέσα με λίγη τύχη και περισσότερο σπρώξιμο -αν και τελικά τα οικονομικά δεν έκλεψαν την καρδιά μου. Τα τελευταία 14 χρόνια η ζωή μου είναι χωρίστρα μεταξύ του περιποιούμαι το αγόρι που αγαπώ και το πουλάω/ αγοράζω σπίτια... Όχι δεν έγινα επενδυτής... Είπαμε τα οικονομικά/οικονομία/μαζεύω πέντε φράγκα δεν έκλεψαν ποτέ την κάρδια μου, ούτε την φλέρταραν μην σου πω! Μεσίτρια έγινε και το αγάπησα πιότερο και από τον καφέ μετά από σαββατιάτικη βόλτα στα μαγαζιά με φίλες. Τα τελευταία πέντε χρόνια έχει έρθει στη ζωή μου το Λυδόνι-χελιδόνι που φέρνει την άνοιξη -μην με ρωτάς γιατί χελιδόνι, την άνοιξη όμως την έφερε σίγουρα. Επίσης αγαπώ μέχρι τρέλας τις φίλες μου (μαύρο ψωμι#κατι_δικα_μας), τον πατέρα Λυδονίου , το Λαρόνι- μακαρόνι ( το δεύτερο τριχωτό και τετράποδο παιδί μου),το σέρφινγκ (στο Ίντερνετ Παναγία μου , θεός φυλάξει), το shopping και ότι λατρεύουν τέλος πάντων οι γυναίκες που ακόμα δεν έχουν βρει το τέλειο ζευγάρι παπούτσια και το ιδανικό χρώμα μαλλιών. Υ.Γ. : σβήστα όλα και κράτα το Λυδόνι... Αρκεί !
This entry was posted in Προτάσεις / DIY and tagged , , . Bookmark the permalink.

One Response to Του Αγίου Βαλεντίνου ανήμερα.

  1. Ο/Η Patricia Vosinaki λέει:

    Σού χω κι άλλη ιδέα φιλενάδα…. Αυγά καρδούλες!!!
    http://www.annathered.com/2010/09/29/how-to-make-a-heart-shaped-egg/

    Εγώ πάντως δεν πρόκειται να κάνω τίποτα απ αυτά μεθαύριο γιατί δεν πιστεύω στη μέρα. Άλλη μέρα ίσως…

Σχολιάστε

